Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیرانداز المپیکی گفت: برای حضور در المپیک پاریس برنامه دارم اما باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود. به گزارش ایسنا، جواد فروغی در مورد کمبود مشکلات در رشته تیراندازی و کمبود فشنگ و ساچمه و نحوه حمایت‌های کمیته ملی المپیک اظهار کرد: اینکه بگوییم ما اکنون درگیر مشکلات هستیم پس کسی برای حل آن اقدامی نکرده حرف درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رغم شکایت‌ها و گله‌هایی که حین بازدید صالحی امیری مطرح کردم اما می‌دانم اقدامات خوبی انجام شده است. هم آقای مبینی و هم صالحی‌امیری و همکارانش تلاش خود را می‌کنند اما این مشکلات جاری است.

قهرمان المپیک در ادامه گفت: اقدامات برای رفع مشکلات و کمبود فشنگ و ساچمه انجام شده است. مثلا برای تهیه فشنگ و ساچمه استاندارد اقدام و تهیه شده است اما همچنان نیاز به لطف و همکاری عزیزان و تامین منابع مالی هست. 

فروغی در مورد نحوه تمرینات و اردوهای تیم ملی گفت: جمعه رکوردگیری داشتیم و من به شخصه رکورد خوبی را توانستم ثبت کنم اما فعلا از خودم راضی نیستم. امیدوارم تا یک ماه یا کمتر از آن که تا مسابقات مصر زمان داریم، بتوانم به آن سطحی که مد نظر هست برسم.

وی در خصوص حضور در المپیک پاریس گفت: برنامه دارم که حضور داشته باشم، باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. قطعا شرایط هم تعیین کننده خواهد بود. ممکن است رقبای بهتر از من ظهور کنند به طوری که فروغی را کنار بگذارند.

فروغی در خصوص مباحث مطرح شده در مورد توجه بیشتر به رشته کشتی و اینکه کشتی در ادوار المپیک مدال‌های زیادی داشته گفت: مثال بود، من که مشکلی با علیرضا دبیر ندارم او دوست من است. بحث که انجام شد فنی است. قطعا سطح کشتی بالاتر از تیراندازی است اما انتظار داریم به همان تناسب به تیراندازی رسیدگی شود. ما به همان هم راضی هستیم اما احساس می‌کنم این فاصله بیشتر از چیزی است که در واقعیت است. متاسفانه شکاف بیشتر است و امیدوارم رسیدگی شود. نمی‌دانم دیگر یک رشته باید چه کند مدال بالاتر از المپیک نداریم که ما به آن رسیدیم. امیدوارم به بهانه این مدال بیشتر در جذب اسپانسر و حامیان مالی اقدام شود. هر راهی که بتوانند فدراسیون این رشته بیشتر تغذیه شود.

وی در خصوص دیده نشدن تیراندازی توسط رسانه ها گفت: بحث رسانه ها بود که بیشتر درگیر بشوند. تیراندازی دو سه سالی هست که بهتر دیده می‌شود اما احساس می‌کنم در سطح ایده آلی که باید باشد نیست. ما دوست داریم تیراندازی جزو اخبار درجه اول کشور باشد اما متاسفانه اخبار تیراندازی خوب پوشش داده نمی‌شود. حداکثر چند خبرنگار بیایند و اخبار منتشر شود اما اینکه دوربین بیاید و این رشته تبلیغ و معرفی شود وجود ندارد. عاجزانه از اصحاب رسانه می‌خواهم که در بالاترین سطح تیراندازی را پوشش دهند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان

میثم پاریزی در آیین بازگشایی سالن هیئت تیراندازی استان کرمان که با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان، فلاحی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، حسین خانی رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان و اعضا انجام شد، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از هیئت تیراندازی استان کرمان به واسطه اقدام ارزشمندی که در بازسازی و بهسازی سالن تیراندازی انجام داده بود، قدردانی کرد و گفت: تیراندازی رشته‌ای المپیکی است که در استان با وجود تعدد شهرستان‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد این امکان را قطعاً می‌تواند فراهم کند که مسیر رشد و پیشرفت استعداد‌های نابی که در خیلی از شهرستان‌های استان و در خیلی از روستا‌ها و مناطق محروم وجود دارد، بتواند بستر و مسیرش فراهم شود تا اتفاق مثبتی رقم بخورد.

وی افزود: ما در شهرستان‌های استان معمولاً سالن تیراندازی نداریم و اگر جایی هم بوده است سالن‌هایی با شرایط خیلی خاص و کوچک است.

پاریزی تصریح کرد: تیراندازی در شهرستان‌ها محدود به رشته اهداف پروازی می‌شود که آن هم مقطعی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: بعضی جا‌ها هم اصلاً دستگاهش را ندارند و آن را با شرایطی می‌آورند و یک روز دو روز مسابقات را برگزار می‌کنند و قهرمانان مشخص می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بسیاری به شرایط ذاتی و ژنتیکی استعداد این ورزش را دارند ولی هیچ وقت بستر برای این ورزش برایشان فراهم نمی‌شود؛ چون نه سالن تیراندازی وجود دارد نه امکان خرید اسلحه را دارند.

پاریزی افزود: قطعاً تیراندازی رشته پرهزینه‌ای است و مجموعه فدراسیون دنبال این است تا در استان‌ها از ظرفیت مجموعه بچه‌های سپاه استفاده شود که این اتفاق بتواند رقم بخورد و این گستردگی مناسبی را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: رشته تیراندازی در المپیاد استعداد‌های برتر هم انفرادی هم تیمی مدال طلا را کسب کردند که استان را ۱۲ پله صعود دادند و ما از رتبه ۲۳ کشور در المپیاد استعداد برتر کشور، پارسال رتبه یازدهم را کسب کردیم و این اتفاق می‌تواند تا رتبه هفتم و هشتم هم رقم بخورد.

پاریزی بیان داشت: در مجموع کرمان استان جوانی است که ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • مهدی الفتی ملی پوش گلستانی سهمیه المپیک پاریس در رشته ژیمناستیک را کسب کرد
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان