Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در آستانه آغاز دومین نمایشگاه مجازی کتاب گفت: با توجه به شرایط کرونا وعدم امکان برگزاری نمایشگاه حقیقی در استان ها، نمایشگاه مجازی کتاب تهران فرصتی مناسب و برابر در اختیار همه شهروندان برای دسترسی به کتاب فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «حسین فرخنده» بیان کرد: چرخه ضعیف نشر در کشور باعث شده حتی در برخی از شهرها دسترسی به کتاب مورد علاقه بسیار دشوار باشد چه برسد به روستاها، اما نمایشگاه مجازی کتاب فرصتی برابر برای همه نقاط روستایی و شهری فراهم می کند و اهتمامی ارزشمند برای پاسخ به نیازهای مطالعاتی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صرفه جویی در وقت و هزینه، تخفیف ۲۰ درصدی ناشران داخلی و ۳۰ درصدی ناشران خارجی، ارسال رایگان کتاب های خریداری شده به آدرس اعلامی، بازدید ۲۴ ساعته در ایام برگزاری نمایشگاه و ارائه یارانه به گروههای هدف را از مزیت های نسبی این نمایشگاه دانست.

«فرخنده» ازهمه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و اهالی علم و فرهنگ و هنر و رسانه خواست تا نسبت به اطلاع رسانی این رویداد بزرگ و توصیه به کتابخوانی اهتمام داشته باشند.

گفتنی است؛ نمایشگاه مجازی کتاب سوم تا دهم بهمن ماه برگزار می شود و ۲۰۰ هزار عنوان کتاب از ۲۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی در دسترس همه ایرانیان در روستاها و شهرها قرار می دهد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صرفه جویی یارانه فرهنگ و هنر رسانه رسانه صرفه جویی فرهنگ و هنر نمایشگاه مجازی نمایشگاه مجازی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • واردات کتاب در چند قدمی ارز مبادله‌ای/ مابه‌تفاوت نمی‌دهیم