Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ توحید فارسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی در جاده ها به یک دستگاه کامیونت یخچالدار مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد:  در بازرسی از این خودرو، مقدار چهار تن مرغ پرکنده فله‌ای فاقد هرگونه مجوز حمل و مجوز بهداشتی به ارزش ۱۰۵ میلیون تومان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با کشف این محموله مرغ فاقد مجوز،  یک نفر متهم در این ارتباط، دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با قاچاق و توزیع خارج از شبکه طیور  در دستور کار پلیس قرار دارد افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه انتظامی آذربایجان شرقی مراغه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس، طرح ضربتی پاکسازی محلات و مناطق آلوده در حوزه‌های استحفاظی و سرزمینی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند عوامل انتظامی بندرعباس انجام شد مجموعاً تعداد ۱۴ دستگاه خودروی شوتی و فعال در قاچاق کالا شناسایی و توقیف و در بازرسی از خودروهای توقیفی ۹ هزار لیتر گازوئیل، ۴ هزار و ۷۱۰ پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق و مقداری مشروب خارجی کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این رابطه در روز گذشته با تلاش‌های همه جانبه صورت گرفته ۵ سارق، ۲ قاچاقچی، ۱۵ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز، ۴ معتاد متجاهر، ۳ متهم تحت تعقیب قضائی، و ۶ متهم سایر جرایم شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش مالی سوخت و کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6078823

دیگر خبرها

  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور