Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:23:06 GMT

مشکلات جامعه ایثارگری با مدیریت صحیح قابل حل است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۰۴۵

مشکلات جامعه ایثارگری با مدیریت صحیح قابل حل است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: مشکلات جامعه ایثارگران از جمله مشکلاتی است که می‌توان با مدیریت صحیح بخش قابل توجه‌ای از آن را برطرف کرد از این رو این مطالبه در جامعه وجود که این مشکلات کاهش یابد.

وی افزود: یکی از اهداف محوری که در جامعه وجود دارد گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و با کاهش دادن مشکلات این جامعه می‌توان این امیدواری را در جامعه ایجاد کرد که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نشر یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز افزود: فارس استانی فرهنگی است از این رو بیان مشکلات نیز در استان به گونه‌ای متفاوت از سایر استان‌های کشور است از این رو باید نگاه ویژه ای به استان فارس داشت آن هم استانی که بیش از ١۵ هزار شهید تقدیم به انقلاب کرده است.

آیت الله دژکام یادآور شد: نباید استان جز اولویت‌های کشور نباشد و با توجه به میزان اثرگذاری این استان در حوزه ایثار و شهادت باید نگاه ویژه ای به فارس داشته باشند.

کد خبر 5407767

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شیراز لطف الله دژکام بنیاد شهید و امور ایثارگران بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور

به عنوان کسی که مسئولیت استانی و همچنین ملی در وزارت ارشاد دارم ارتباط‌های گسترده‌ای با هنرمندان داشته‌ام و می‌توانم به غلبه صفا، سلامت و نجابت در جامعه هنری و فرهنگی ایران شهادت بدهم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع:ایرنا

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور