Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@01:13:34 GMT

احتمال افزایش یارانه نقدی در سال آینده

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۲۴۴

احتمال افزایش یارانه نقدی در سال آینده

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رحیم زارع، درباره میزان افزایش یارانه نقدی در سال آینده گفت: هنوز کمیسیون تلفیق وارد بخش هزینه ای هدفمندی یارانه ها نشده است، ولی با این وجود حتما یارانه نقدی افزایش پیدا می کند، البته هنوز مبلغ و میزان آن مشخص نیست.

وی افزود: صد در صد میزان یارانه نقدی از ۴۵ هزار تومان بیشتر خواهد شد و در نهایت میزان یارانه نقدی و یارانه معیشتی در لایحه بودجه مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ درباره زمان تشکیل کمیته مشترک مجلس و دولت برای بررسی حذف ارز ترجیحی گفت: طی چند روز آینده این جلسات تشکیل خواهد شد و احتمالا از مجلس، هیات رییسه کمیسیون تلفیق و از دولت، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد حضور خواهند داشت.

زارع در واکنش به انتشار اخباری در خصوص تشکیل نشدن جلسات کمیته ارز ترجیحی گفت: موضوع ارز ترجیحی بسیار مهم است و باید جلسات آن در سطح کلان و بین مجلس و دولت تشکیل شود، چون مستقیم به معیشت مردم ربط دارد. آقای نادران رییس کمیته ارز ترجیحی است و قطعا با توجه به تجربه ای که دارد می تواند به بهترین شکل تصمیم گیری کند. حال این که جلسات کمیته تشکیل شده یا نه، بنده اطلاعی ندارم چون کمیسیون تلفیق بیش از ۲۰ کمیته دارد.

زارع درباره جلسه روز گذشته هیات رییسه تلفیق با رییس مجلس گفت: در این جلسه کلیات بودجه و نحوه تامین هزینه های معیشتی و راهکارهای جایگزین حذف ارز ترجیحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، قرار است آقای قالیباف هم در جلسه نوبت شب تلفیق حضور پیدا کرده و این موارد مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی رحیم زارع کمیسیون تلفیق ارز ترجیحی بودجه 1401 کمیسیون تلفیق یارانه نقدی ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مسابقه تیم‌های داماشیان رشت و مس شهر بابک برگزار و از سوی ابوالفضل فضلی استبرق، بازیکن تیم مس شهر بابک تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به داور مسابقه رخ داد. وی به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

الیاس نکونام، مربی تیم مس شهربابک به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم داماشیان رشت به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری، تخلفات منتسب، فحاشی به بازیکن تیم مقابل و پرتاب ترقه باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های چادر ملو اردکان و نفت مسجد سلیمان در حالی برگزار شد که از سوی هادی عدالت خواه، مربی تیم چادرملو اردکان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی خود محروم است و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.
حسین مسیبی، مربی تیم چادر ملو اردکان به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مجتبی نورعلی سراوی، مدیر رسانه‌ای تیم چادر ملو اردکان به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه به ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*علی عبدالله زاده، بازیکن تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*امیر مروانی، تدارکات تیم آبی پوشان جنوب به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

کد خبر 6082033

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد