Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران طی حکمی دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، "دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان جهاد كشاورزی استان مازندران" را منصوب کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طی حکمی "مهدی خلیلی تیرتاشی" را به عنوان دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این سازمان منصوب کرد

در حکم خلیلی آمده است: "نظر به تجربه و شایستگی شما در اجرای برنامه ها و هماهنگی در برگزاری مراسم و آیین‌های ملی و مذهبی و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، به موجب این حكم به عنوان «دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان جهاد كشاورزی استان مازندران» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امید است با برنامه ریزی مناسب و همكاری و هماهنگی با سایر بخش ها، با اجرای برنامه های خلاقانه و نوآورانه، اطلاع رسانی مطلوب و شایسته ای از دستاوردهای بخش كشاورزی را شاهد باشیم".

لازم به ذکر است طی ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان رییس ستاد بزرگداشت دهه فچر وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

در استان ها نیز رییس سازمان جهاد کشاورزی به عنوان رییس ستاد و مدیر روابط عمومی به عنوان دبیر ستاد معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتصاب دبیر ستاد دهه فجر جهاد کشاورزی مازندران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است

مدیر جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: طرح پتروشیمی میانکاله همه مجوزهای قانونی به‌جز مجوز گاز را دریافت کرده و در صورت دریافت این مجوز و همچنین پیش‌برد طرح تا درصد مشخصی تا پایان سال ۱۴۰۳ به صورت رسمی امکان ساخت پتروشیمی را در اراضی مرتعی بهشهر دارد. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از ساری، امروز در حاشیه یکی از جلسات استانداری مازندران، از استاندار درباره وضعیت پتروشیمی میانکاله پرسیدیم که بابک مؤمنی؛ مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران به جای استاندار به پرسش ما پاسخ داد و گفت: در کمیسیون ماده 33 تصمیمی برای استرداد اراضی گرفته نشده، چون سرمایه‌گذار مجوز آب و برق را دریافت کرده و فقط مجوز گاز ندارد.

مومنی در پاسخ به این نکته که طرح پتروشیمی میانکاله مجوز محیط زیست را هم ندارد و نمی‌تواند اجرا شود هم گفت: هنوز که سرمایه‌گذار کار خود را شروع نکرده و چیزی نساخته که مجوز محیط زیست بگیرد!

مدیر جهاد کشاورزی مازندران در پاسخ به اینکه علف‌تراشی، فنس‌کشی، کاشت درخت و پیشتر نیز انتقال 4 کامیون سنگ به سایت پتروشیمی نشان می‌دهد که این طرح آرام آرام در حال اجراست، گفت: نه! ما خبر داریم که سرمایه‌گذار اقدامی در سایت میانکاله انجام نداده است، البته او سه سال فرصت برای اجرای طرح داشته که این مهلت اسفند 1403 به پایان می‌رسد، یعنی آن را تا درصدی که در موافقتنامه آمده، پیش ببرد.

مومنی این را هم گفت که سرمایه‌گذار زرنگ‌تر از این حرفهاست و تمام مجوزها؛ مجوز ماده 26، 21 و ... را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد: وقتی می‌توان به طور قانونی از اجرای طرح میانکاله جلوگیری کرد که دولت سیزدهم مصوبه هیأت وزیران در خصوص احداث پتروشیمی میانکاله ( یا حسین‌آباد یا هر نام دیگری که منظور در اراضی فعلی باشد) را باطل کند و قوه قضاییه هم حکم قضایی مبنی بر استرداد اراضی ملی و مرتعی حسین‌آباد بهشهر را صادر و آن را به سرمایه‌گذار ابلاغ کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین