Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:47:37 GMT

قاتل دختر ۱۹ ساله فیروزکوهی پس از ۲۱ سال شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۴۲۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن شاکری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تحقیقات از ریش سفیدان و اهالی روستاهای شهرستان، مأموران پی بردند که در سال ۱۳۷۹ دختری ۱۹ ساله از بالای کوه به پایین پرتاب شده و خانواده مقتول به خیال اینکه فوت دخترشان بر اثر سانحه بوده جنازه مقتول را خاکسپاری نمودند.

فرمانده انتظامی فیروزکوه افزود: با هماهنگی با مقام قضائی و انجام تحقیقات فنی - پلیسی بالاخره پس از ۵ روز متهم لب به سخن گشود و به قتل اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اعترافات متهم به این شرح است: (در اردیبهشت سال ۱۳۷۹ حدود ساعت ۲ الی ۳ بعدازظهر در کوه مشغول چیدن سبزی و قارچ کوهی بودم که در مسیر برگشت با مقتول روبرو شدم و پس از جر و بحث و درگیری فیزیکی اقدام به هل دادن مقتول نمودم که به علت شیب زیاد کوه، مقتول به پایین پرت شد و من نیز صحنه جرم را ترک کردم.

به خاطر اینکه سایر محلی‌ها به من شک نکنند همپای اهالی روستا اقدام به جستجو در راستای پیدایش مقتول نمودم و بعد از ۲۴ ساعت اهالی روستا موفق به کشف جسد مقتول که کاملاً دچار جراحت و شکستگی بوده در پایین کوه شدند و خانواده مرحومه به گمان اینکه دخترشان در اثر حادثه از کوه پرت شده بدون تشکیل پرونده قضائی و پزشکی به خاک سپردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 5407826

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل دستگیری قاتل فیروزکوه فرماندهی شرق استان تهران بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند

فلیپه ملو معتقد است عمل تجاوز چیزی نیست که دنی آلوز و روبینیو به‌خاطرش مجازات نشوند

طرفداری | دنی آلوز و روبینیو، دو ستاره پیشین تیم ملی برزیل بنا به ارتکاب جرم تجاوز جنسی با حکم زندان مواجه شده‌اند. اگرچه دنی آلوز اخیرا به قید وثیقه، موقتا آزاد شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان برزیل، فلیپه ملو، کاپیتان 40 ساله فلومیننزه برزیل که در تیم ملی با روبینیو و دنی آلوز هم‌تیمی بود، به ماجرای تجاوز و زندانی شدن آن‌ها واکنش نشان داده است. این هافبک سابق یوونتوس، اینتر و گالاتاسارای در گفت‌وگو با گلوبو گفت:

هیچ‌کس جرئت نکرده درباره این مسئله صحبت کند اما چرا نباید صحبت کرد؟ من مشکلی در صحبت در این باره نمی‌بینم. من خودم یک دختر 15 ساله دارم. اگر چنین اتفاقی برای دختر من افتاده بود، این‌جا نبودم تا مصاحبه کنم. به زنان باید احترام گذاشته شود و حقوق آن‌ها باید رعایت شود، درست مثل مردان. دنی آلوز اخیرا از زندان آزاد شده. فکر نمی‌کنم چنین مجازاتی برای کسی که آن کار را با یک زن کرده، کافی باشد. این خبر مثل یک بمب پیچید اما او باید بهای کارش هم بپردازد. اگر محکوم شده، باید تاوان بدهد و درس عبرت شود تا دیگران چنین کاری را تکرار نکنند. هم او و هم روبینیو باید با گذراندن حبس‌شان، رفتار اجتماعی را دوباره یاد بگیرند. احساسات خانواده آن زن، از جمله دخترش را در نظر بگیرید. این مسئله درباره خانواده است و ما وظیفه داریم فرزندان‌مان را به خوبی تربیت کنیم. باید به پسران و دختران‌مان آموزش دهیم تا از چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس
  • سرقت ۴ هزار دلاری در شرق تهران