Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و همچنین حمایت از بخش کشاورزی بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات به منظور خرید گندم از کشاورزان تخصیص داده است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این تسهیلات به منظور پرداخت به موقع بهای گندم به کشاورزان از طریق تزریق نقدینگی در اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار گرفته تا ضمن رفع نگرانی و دغدغه کشاورزان، با فعال سازی کارخانجات آرد و صنایع تبدیلی مربوطه گامی نیز در رسیدن به خودکفایی در این محصول استراتژیک و صنایع وابسته آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانک همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بالغ بر 84 هزار و 382 فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ 441 هزار و 872 میلیارد ریال در راستای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت کرده است.

پرداخت 31 هزار و 784 فقره تسهیلات سرمایه ثابت به مبلغ 83 هزار و 975 میلیارد ریال به بخش های تولیدی نیز از دیگر اقدامات بانک ملی ایران طی مدت مذکور بوده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی ایران میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زاراعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری