Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- سعید شیخی گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از صید غیرمجاز و خارج از فصل میگو و نارضایتی صیادان محلی و مردم منطقه، در اقدامی اطلاعاتی هویت فرد مورد نظر که از صیادان هندیجانی بود مشخص شد.

به گفته او، با رهگیری قایق این صیاد، طی عملیاتی دریایی در وضعیت نامساعد جوی، در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت از انتشار فیلم در فضای مجازی می‌گذشت، متهم دستگیر و به پایگاه حفاظت آبزیان بندر امام حسن انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه حفاظت از منابع شیلات دیلم  گفت: پرونده این صیاد متخلف در حال سیر مراحل قانونی و تحویل به مراجع قضائی است.

شیخی گفت: صید هر قطعه میگوی خارج از فصل با احتمال رسیدن به مراحل باروری و تکثیر آن، ۲ تن میگو به ارزش حداقل ۲ میلیارد ریال را از چرخه اقتصاد صید خارج می‌کند و به معیشت صیادان قانونمند و امنیت غذایی جامعه آسیب می‌رساند.

بیشتر بخوانید

لنج خوزستانی در آب‌های جزیره خارگ توقیف شد انتشار تصویر، صیاد متخلف را به تور انداخت

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید ترال صید غیرمجاز صید میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس

 عکسی در فضای مجازی از شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه منتشر شد که بسیاری از مخاطبان را شوکه کرد.

اما این عکس واقعی نیست که در فضای مجازی منتشر شده، تنها شیطنت کاربران فضای مجازی با هوش مصنوعی است که عکس واقعی را در پایین این عکس مشاهده می‌کنید.


ترلان پروانه که خودش شوکه شده است ادعا کرده اصلا گوگوش را ندیده است.

منبع: ساناپرس

tags # ترلان پروانه ، گوگوش سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف