Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی گفت: در اعلام جدید رنگ بندی کرونا در کشور، شهر کرمانشاه در حال حاضر به وضعیت زرد درآمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در اعلام جدید رنگ بندی کرونا در کشور، شهر کرمانشاه نیز از وضعیت آبی خارج و در حال حاضر به وضعیت زرد درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه افزود: شهرستان کنگاور هم که از قبل در وضعیت زرد قرار داشت همچنان در این وضعیت قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان‌های دالاهو، سنقر، ثلاث باباجانی، هرسین، صحنه، روانسر، جوانرود، پاوه، سرپل ذهاب و گیلانغرب همچنان در وضعیت آبی قرار دارند.

محمدی بیان داشت: تغیر رنگ این دو شهرستان زنگ هشدار است و بیانگر این است که شهروندان بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۹۰.۱ درصد از افراد گروه بالای ۱۲ سال نوبت اول واکسن، ۷۹ درصد از این گرده نوبت دوم و ۲۵.۵ درصد نوبت سوم را تزریق کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس تا کنون از جمعیت هدف تنها ۳۷۰ هزار نفر نوبت سوم را تزریق کردند که انتظار می رود با توجه به‌ اینکه وضعیت بیماری روند صعودی دارد شهروندان جهت دریافت دوز سوم واکسن کرونا هر چه سریعتر اقدام کنند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پُر شدن کامل تالاب هشیلان به دنبال بارش‌های اخیر

محمدحسین فلاحتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های خوب چند وقت اخیر، گفت : خوشبختانه این بارش‌ها منجر به پُر شدن کامل تالاب هشیلان شده و اکنون اطراف جزایر تالاب به طور کامل آب دارد.

وی دبی کنونی سراب سبزعلی به عنوان منبع اصلی تامین آب تالاب هشیلان را حدود ۲۰۰ لیتر در ثانیه اعلام کرد که نسبت به ماه‌های گذشته مناسب است و یادآور شد: البته سنوات گذشته در چنین ایامی دبی این سراب حدود ۴۰۰ لیتر در ثانیه بود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه از حدود ۴۰ روز قبل بخشی از آب رودخانه رازآور نیز به تالاب هشیلان هدایت و باعث بهبود شرایط این تالاب شد، عنوان کرد: مقرر شد تامین آب هشیلان از رازآور تا پایان فروردین باشد، اما در تلاشیم که این روند ادامه پیدا کند، زیرا هرچقدر تامین آب بیشتری صورت بگیرد، خشک شدن تالاب در فصل گرما به تعویق خواهد افتاد.

فلاحتی معتقد است با وجود شرایط بسیار خوبی که در حال حاضر تالاب هشیلان دارد باز هم امکان خشک شدن آن در فصل گرما هست، زیرا با اوج گرفتن فعالیت‌های کشاورزی و آبیاری مزارع اطراف، اضافه برداشت از منابع آب زیرزمینی حاشیه تالاب رخ می‌دهد و بر وضعیت هشیلان اثر خواهد گذاشت.

وی درباره وضعیت سایر سراب‌های کرمانشاه نیز خاطرنشان کرد: سراب نیلوفر نیز در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و دبی آن مناسب است.

رئیس اداره محیط زیست کرمانشاه تنها سرابی که هم اکنون چندان احیاء نشده را سراب «یاوری» دانست و عنوان کرد: در تلاشیم آب رودخانه رازآور را به این سراب نیز هدایت کنیم.

فلاحتی با بیان اینکه با اقداماتی که صورت گرفته آب تا نزدیکی سراب یاوری رسیده، گفت: برای انتقال کامل آب به سراب نیازمند دو تا سه دستگاه موتور پمپ هستیم که در تلاشیم از طریق رایزنی با سایر دستگاه‌ها موتور پمپ‌های لازم را تهیه کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • رشد ۳۲ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه
  • محکومیت جدید مس رفسنجان در کمیته وضعیت
  • رشد۳۲ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کرمانشاه/ در پی تسهیل صادرات مرغ به عراق هستیم
  • فعلا خبری از بارش‌های چشمگیر در کرمانشاه نیست/ رشد ۱۶ درصدی بارش‌ها
  • اشغال ۷۵ درصدی هتل‌های مشهد در نوروز ۱۴۰۳
  • سود ۴۵ درصدی بازار سرمایه با کاهش تنش‌ها
  • پُر شدن کامل تالاب هشیلان به دنبال بارش‌های اخیر