Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا کاکاوند» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون مشکل قطع آب شرب در ۸۲ روستای شهرستان های کرمانشاه، دالاهو، جوانرود، روانسر، پاوه، سنقر، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب پس از ۲۴ ساعت مرتفع شده است.

او با بیان اینکه ۱۱ اکیپ شرکت آبفای استان شبانه روز در تلاش برای رفع مشکل قطعی آب این روستاها هستند، گفت: خدمات رسانی و رفع مشکل قطعی آب ۲۵ روستای باقی مانده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه به مسدود بودن جاده دسترسی به تاسیسات آبرسانی و همچنین قطعی برق برخی از تاسیسات روستاهای باقی مانده اشاره کرد و گفت: با رفع مشکل راه و برق این شرکت آماده خدمت رسانی به همه مشترکان است.

کاکاوند در ادامه با اشاره به برودت هوا و احتمال بروز حادثه یخ زدگی تاسیسات، گفت: بازدید از  تاسیسات آبرسانی توسط اکیپ های حوادث و اتفاقات این شرکت در سطح استان روزانه مستمراست  تا در صورت بروز مشکل بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

۲ هزار و ۶۰۰ روستای دارای سکنه در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد هزار و ۹۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان است.

برچسب‌ها بارش برف شركت آب و فاضلاب كرمانشاه برف و یخ آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف شركت آب و فاضلاب كرمانشاه برف و یخ بارش برف شركت آب و فاضلاب كرمانشاه برف و یخ آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد