Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@23:17:43 GMT

اومیکرون می‌تواند نوید دهنده پایان کرونا باشد؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۵۱۷

اومیکرون می‌تواند نوید دهنده پایان کرونا باشد؟

هانس کلوگ، مدیر بخش اروپای سازمان جهانی بهداشت گفت: سویه اومیکرون کرونا فصل جدیدی را در همه‌گیری این ویروس باز کرده و می‌تواند به پایان آن منجر شود.

به گزارش تسنیم، وی با این وجود هشدار داد که سویه اومیکرون تا ماه مارس (حدود دو ماه دیگر) احتمالا ۶۰ درصد مردم اروپا را به بیماری کرونا مبتلا خواهد کرد.

به گفته وی، وقتی موج اومیکرون آرام بگیرد به‌مدت چند هفته و چند ماه یک ایمنی جمعی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایمنی گسترده یا به سبب واکسیناسیون جمعی است و یا به‌دلیل ابتلای عمومی به بیماری است. همچنین شرایط فصلی نیز تغییر خواهد کرد.

بر اساس گزارش یورونیوز، به گفته این مقام سازمان جهانی بهداشت با وجود این چشم‌انداز، از آنچه که ویروس کرونا جهان را چند بار غافلگیر کرده باید هوشیار باشیم.

سویه اومیکرون گونه‌ای از ویروس کروناست که به دلیل جهش‌های متعدد، سرایت‌پذیری بسیار بالاتری نسبت به سویه‌های قبلی کرونا دارد؛ با این حال گفته می‌شود احتمال ابتلای افراد به نوع وخیم بیماری کرونا با شیوع این ویروس، کمتر از موج‌های قبلی باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 34 سکانسی از سریال «جنگل آسفالت» با بازی نوید محمدزاده و فرشته حسینی، زوج هنرمند ایرانی مورد توجه کاربران این سریال قرار گرفت. در این سکانس عکس‌های واقعی عروسی نوید و فرشته حسینی دیده می‌شود که در نوع خودش جالب است! این سکانس را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم