Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولان شهرستان شیراز به مناسب سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، همایش تجلیل از ۷۰ نفر از خانواده شهداء (مادران و همسران شهدا) در شیراز برگزار شد.

دوشنبه چهارم بهمن و به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) همایش تجلیل از مادران و همسران شهداء به همت شهرداری منطقه دو شیراز و با همکاری سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) و شورای شهر شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شیراز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: بهشت زیر پای مادران است، مادران شهدا حق مطلب را ادا کرده‌اند و در جامعه فعلی نیز ما باید از مادران شهید که ایثارگر بودند و در دامن آن‌ها عزیزانی پرورش یافتند که مدافعان کشور و جان ما بودند قدردان آن‌ها باشیم.

سید احسان اصنافی افزود: خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و الهام بخشی در جامعه است.

شهردار شیراز تاکید کرد: نباید فراموش شود که تمام دستاوردها و موفقیت‌های کشور مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرن است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند و یا پس از گذشت سال‌ها مجروحیت دوران جنگ را تحمل می‌کنند.

فرمانده سپاه بقیةالله (عج) شیراز نیز گفت: نقش مادران و همسران شهدا کمتر از شهدا نیست، زیرا این افراد به این مرحله از معرفت و بصیرت رسیده بودند که مانعی بر سر راه شهدا نباشند و با صبر و فداکاری خود شهدا را در رسیدن به آرمان‌های انقلابی یاری داده‌اند.

سرهنگ مجید علیپور ادامه داد: این چنین افراد شایسته‌ای به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای ما هستند که به همین منظور نیاز است اقدامات مناسبی برای معرفی شهدا و خانواده‌های آن‌ها، ترویج فرهنگ عظیم و مناسب شهادت را مبنای کار قرار دهیم. 

این فرمانده سپاه در شیراز، گفت: این مراسم‌ها به منظور تکریم و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان برگزار شده است.

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز و اعضای شورای شهر شیراز برگزار شد از همسر شهید عباس دوران، مادر شهید سلطانی، همسر شهید صمد بیات، خواهر شهید حسن‌زاده، همسر شهید دریانورد، مادر شهیدان مهدی و کریم قمری، مادر شهید علی یار جوان دوست، مادر شهید عبدالحسن حسن پور و ... تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه فجر فارس پایگاه هوایی شهید دوران شیراز شهردار شیراز مادران و همسران شهدا شیراز برگزار شد فرمانده سپاه مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده صبح یکشنبه در جلسه کنگره شهدا با سردار یونس عبدی رئیس مرکز امور ایثارگران فراجا و عوامل انتظامی فرمانده انتظامی شرق و غرب استان تهران با اشاره به عملیات پیروزمندانه موشکی پهپادهای سپاه گفت: این عملیات مقتدرانه ضعف رژیم صهیونیستی را نمایش گذاشت.

وی بیان داشت: عملیات وعده صادق مصداق بارز وعده الهی بود، که آرامش و اطمینان را نصیب ایران و ایرانی کرد و هراس، وحشت و خفت را سهم رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث و جنایتکار این موجود پلید و شر مطلق قرار داد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران همچنین در مورد مصوبات کنگره ملی شهدا و جایگاه فراجا در کنگره شهدا را مطالبی بیان کرد.

کد خبر 6084185

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است