Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا دالوند امروز دوشنبه در حاشیه جلسه بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های راهسازی و چهار خطه لرستان اظهار داشت: در محور مواصلاتی خرم آباد - پلدختر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که بر اثر سیل سال ۹۸ خسارات زیادی به مسیر وارد شد و در جلسه امروز گزارشی از روند کار در این جاده ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور ادامه روند بازسازی جاده مذکور موضوعات مهمی از قبیل تهیه مصالح مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که راهکارهای مناسب در این رابطه ارائه و موضوع تأمین مصالح نیز رفع شد.

معاون عمرانی استانداری لرستان کرد: با توجه به رفع مشکلات قطعه چهارم محور خرم آباد - پلدختر، ادامه عملیات عمرانی در این مسیر انجام خواهد شد و امیدواریم در زمان تعیین شده این عملیات به پایان برسد.

کد خبر 5407864

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت عمرانی استانداری لرستان احمدرضا دالوند خرم آباد پلدختر بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • حمل ۴۰ میلیون تن کالا از مبدأ استان یزد 
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی