Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به توزیع ۱.۸ میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی جمعیت هلال احمر استان به نیازمندان گفت: در این راستا امسال ۳ میلیارد تومان بسته‌های درمانی و دارویی توزیع شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد تقی ایرانی ظهر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و گرامیداشت روز زن در جمعیت هلال احمر استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: باید از مادران شهدا که پرورش‌دهنده شیر مردان عرصه نبرد یاد کنیم چراکه رشادت شهدا و اقتدار ایران اسلامی مدیون مادران شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) و استفاده از سبک زندگی ائمه طهارت (ع) افزود: استفاده از سبک زندگی زهرا اطهر (س) و زندگی فاطمه گونه یک ضرورت است تا دختران به سبک و الگوپذیری از آن بانوی بزرگ را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر خدمات امدادگران هلال احمر در همه عرصه‌ها را مورد ستایش قرار داد و گفت: جمعیت هلال احمر نقش مهمی در خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان و نیازمندان دارد و در این راستا در شرایط کرونایی نقش مهمی ایفا کرد.

امدادگران هلال احمر آذربایجان‌غربی جان 3 مادر باردار و یک بیمار دیالیزی را نجات دادندبالگرد امدادی هلال احمر استان اصفهان به منظور امدادرسانی به سیل‌زدگان به کرمان اعزام شدبازدید سرزده استاندار زنجان از مجتمع امدادی هلال احمر/ آمادگی امدادگران هلال احمر قابل تقدیر است

ایرانی با اشاره به توزیع 1.8 میلیارد تومان بسته معیشتی از سوی جمعیت هلال احمر استان به نیازمندان خاطر نشان کرد: در این راستا امسال 3 میلیارد تومان بسته‌های حمایتی درمانی و دارویی میان نیازمندان استان بوشهر توزیع شده و خدمات آنان درخور تحسین است.

در این مراسم ضمن افتتاح سلامت‌کده طب سنتی در بخش درمانگاه جمعیت هلال احمر استان بوشهر از بانوان شاغل جمعیت هلال احمر این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/190/ی

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان میلیارد تومان بسته استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از ۲۰۰ نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

ایرنا در خبری نوشت: بابک محمودی در این باره اظهار داشت: از امروز، ۲۸ فروردین تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این مدت، ۲۴ مورد عملیات امدادی از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد و امدادگران به ۲۰۸ نفر متاثر از سیل و آب‎گرفتگی امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: ۲۴ تیم عملیاتی، شامل ۱۲۵ امدادگر، ۱۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و آب جمع شده در هشت واحد مسکونی نیز توسط این گروه‌های امدادی تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس گیرند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895981

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان