Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:37:47 GMT

کامیون حامل ۱۰ میلیارد کالای قاچاق توقیف شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۶۲۵

کامیون حامل ۱۰ میلیارد کالای قاچاق توقیف شد

ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان رستم خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده دوشنبه ۴ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان "رستم" هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۷۵ دستگاه لوزم خانگی از نوع جارو برقی، همزن، خردکن، سرخ‌کن، مخلوط‌کن، اتوبخار، قهوه‌ساز، فلاکس، بخور، آبمیوه‌گیری، ظروف استیل، ۷۴۵ عدد هندزفری، شاژر، اسپیکر و میکروفن، ۴۱ قوطی پودر بدن سازی، ۵۰ عدد سنگ فرز، ۱۲۱ عدد انواع لامپ، یک هزار و ۴۵۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۳ ثوب پوشاک و تعدادی مسواک و ماژیک خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و گمرکی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ملک‌زاده عنوان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به منظور تامین سلامت و امنیت شهروندان با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان رستم کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز