Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: در پویش همگانی زنان برای زنان، اهدای خون نیز یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های عام المنفعه خواهد بود که قصد داریم این برنامه استمرار یابد. خبرگزاری میزان- انسیه خزعلی امروز در نشستی که در اداره کل انتقال خون استان تهران به منظور حمایت از فرهنگسازی برای اهدای خون بانوان برگزار شد، افزود: در پویش همگانی زنان برای زنان که در هفته زن با همکاری مشاوران زن در سراسر کشور اجرا می‌شود، اهدای خون بانوان نیز یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌های عام المنفعه بانوان خواهد بود و قصد داریم این برنامه استمرار یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور زنان رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر استمرار حرکات فرهنگی و مشارکت طلبانه بانوان برای اهدای خون، از حمایت همه جانبه این معاونت در زمینه ترویج اهدای خون توسط بانوان خبر داد.

 

بیشتر بخوانید:  معاون امور زنان رئیس جمهور: امام راحل زمینه بروز توانمندی همه زنان را فراهم کرد   انتهای پیام/  برچسب ها: معاون امور زان رئیس جمهور انسیه خزعلی انتقال خون مشاوران زنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انسیه خزعلی انتقال خون مشاوران زنان معاون امور زنان رئیس جمهور اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده

«سید محمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ۴۵ نماینده در دور دوم انتخاب می‌شوند و تأثیر این ۴۵ نفر می‌تواند در ترکیب هیأت‌رییسه و کمیسیون‌های مجلس آینده، بسیار بالا و مهم باشد.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که این ۴۵ نفر انتخاب شوند؛ امکان انتخاب در دور دوم راحت‌تر است؛ البته در تهران برخلاف شهرستان‌ها ۱۶ نفر باید انتخاب شوند که تعداد قابل توجهی است.

حسینی گفت: معمولاً نمایندگان تهران تأثیر به سزایی در مجلس دارند چون کمتر درگیر کارهای روزمره هستند و از این منظر، بیشتر می‌توانند به مسائل کلان رسیدگی کنند.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: از این جهت، هر چه افراد کارآمدتر و با انگیزه‌تر انتخاب شوند، می‌توانند برای مجلس نقش مهم‌تری ایفا کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6083304

دیگر خبرها

  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم خنده‌دار است
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • ارائه تسهیلات برای زنان سرپرست خانوار
  • برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • برنامه امور زنان دولت برای تحقق شعار سال چیست؟