Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه با حضور «کازو توشی آیکاوا» سفیر ژاپن در ایران، مدیرکل امور اقتصادی استانداری خوزستان، مدیر هماهنگی امور تجاری با کشور عراق و حوزه خارجی، سرپرست دفتر نمایندگی امور خارجه در خوزستان و فرماندار شهرستان کارون مرکز درمانی (اجتماع درمان مدار) ساخته شده با کمک‌های اهدایی مردم ژاپن در کوی درویشیه شهر کوت عبدالله افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کازو توشی آیکاوا» سفیر ژاپن در این مراسم با اشاره به افتتاح مرکز بهبود یافتگان گفت: این مرکز درمانی برای اغلب افراد دارای اعتیاد به مواد مخدر اهمیت خواهد دارد.

وی افزود: این پروژه در سال ۱۳۹۱ با وجود مشکلات و دشواری‌ها و نرخ بالای تورم در سال‌های اخیر، با هدف حمایت از جمعیت بهبود یافتگان احداث شد.

سفیر ژاپن گفت: باور داریم که این مرکز می‌تواند نقش مهمی در توانمندسازی افراد دارای بهبودیافته از اعتیاد مؤثر باشد.

سعید کعبی، فرماندار کارون در حاشیه این مراسم ضمن قدرانی از حضور سفیر کشور ژاپن در خوزستان و به ویژه شهرستان کارون گفت: روابط بین دو ملت و کشور ایران و ژاپن از یک قدت هزار ساله تاریخی نشأت می‌گیرد و اکنون این رابطه خوب بین جمهوری اسلامی ایران و کشور ژاپن همچنان برقرار است.

فرماندار کارون با اشاره به جذب سرمایه گذاری در حوزه توریستی در شهرستان گفت: امید است که شاهد تعمیق روابط و گسترش بین دو ملت و کشور باشیم.

کد خبر 5407940

منبع: مهر

کلیدواژه: سفیر ژاپن در ایران شهرستان کارون خدمات درمانی ترک اعتیاد بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی بهبهان گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر مطلع شدند.

 سرهنگ محمد قاسم رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه