Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@19:20:33 GMT

پیروزی فجر مقابل نساجی در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۷۹۱

تیم فوتبال فجرسپاسی در پایان نیمه اول در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی به برتری دست یافت. خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ تیم‌های فوتبال فجر شهیدسپاسی و نساجی مازندران در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان کلانتری به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل: فرزان دانا (21)

بیشتر بخوانید: واکنش مدیر عامل پرسپولیس به پرونده اوساگونا و صحبت‌های گل‌محمدی

انتهای پیام/

  برچسب ها: فجرسپاسی لیگ برتر فوتبال نساجی نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فجرسپاسی لیگ برتر فوتبال نساجی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)