Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، محمدحسن صادقی‌مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان ضمن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و مقام مادر، اظهار داشت: این ایام متعلق به شخصیتی است که بهانه خلقت است و ایشان الگویی نمونه برای همه مردان و زنان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همزمانی ولادت امام خمینی (ره) با حضرت زهرا (س) تصریح کرد: امروز عزت کنونی کشور را مرهون و مدیون تلاش‌ها و روشنگری‌های امام راحل هستیم. ایشان به همه جسارت داد تا ابراز وجود کنند و مسیر حرکت انسان‌ها را تغییر داده و اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد.

عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی با بیان اینکه امروز ما میراث‌دار نهضتی هستیم که بهای سنگینی برای آن پرداخته شده است و آن را مرهون تلاش‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، علمای دیگر و خون پاک شهدا هستیم، افزود: پس باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا شرمنده شهیدان و امام راحل نشویم و همچون سردار سلیمانی اخلاص را سرلوحه امور قرار دهیم.

رفع برخی ابهامات و ایرادات شورای نگهبان در خصوص نظام رتبه بندی معلمانشورای نگهبان به مصوبه رتبه‌بندی معلمان چه اشکالاتی گرفت؟

وی در ادامه یادآور شد: اصل چهار قانون اساسی، جوهره اصلی قانون اساسی بوده و اصل ولایت مطلقه فقیه، حکمرانی بر مردم است.

صادقی‌مقدم همچنین با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان افرادی فعال در ستاد و دارای دفتر در 31 استان و حدود 450 شهر هستند، گفت: اعضای دفاتر مستخدم نبوده و به‌صورت افتخاری فعالیت می‌کنند.

اصلاح قانون انتخابات حاشیه‌سازی دشمنان را کاهش می‌دهد

در ادامه این مراسم، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز با اشاره به اینکه بیشتر نقدها از جانب دشمنان در حوزه انتخابات مطرح می‌شود، افزود: مشکل مهم در این راستا به قانون انتخابات برمی‎گردد و اگر اصلاحات اساسی صورت گیرد، از حاشیه‌ها دور خواهیم شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با اصلاح قانون انتخابات، حرف‌ها در خصوص نظارت‌ها و تایید صلاحیت‌ها نیز رفع شود، ادامه داد: اما در حوزه اجرا نیز فیلترهای لازم برای جلوگیری از ورود افراد ناسالم را داشته باشیم تا افراد شایسته روی کار آیند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد با اصلاح قانون انتخابات، شرایطی مهیا شود که کمترین هزینه‌ها در این زمینه پرداخته شود.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از زحمات 13 ساله حسین میرزاپور تجلیل و محمدجواد محمدی به مدت سه سال به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قانون انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ایرج مرندی معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز امسال در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: در طول این ایام بیشترین تخلفات پرونده‌های تشکیل شده مربوط به درج نکردن قیمت با هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بود که پرونده‌های متخلفان پس از تکمیل برای رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرندی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی کردند.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.

مرندی افزود: همشهریان در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی، صادرنکردن فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس