Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:53:14 GMT

لزوم توجه به پیوست‌های فرهنگی در باشگاه‌های ورزشی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۸۴۲

لزوم توجه به پیوست‌های فرهنگی در باشگاه‌های ورزشی

فاطمه همایونلو در حاشیه ویژه برنامه آئین تندرسی که ظهر دوشنبه در سالن شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: همایش آئین تندرستی امروز با حضور جامعه باشگاه داران ورزشی قزوین برگزار شد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین ادامه داد: جامعه هدف ما از جمله سمن‌ها و خانواده‌ها بارها در خصوص باشگاه‌های ورزشی در سطح استان این نظر را داشتند که معیارهای مختلف اخلاقی و سرفصل‌های آسیب‌های اجتماعی در باشگاه‌ها رعایت نمی‌شود و در نهایت آن آرامشی که افراد توقع دارند از ورزش به دست بیاورند حاصل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: توصیه به مصرف نیروزاها، موسیقی‌های نامتعارف، پوشش‌های نامتعارف باشگاه داران و مربیان و … سبب شکل گیری این همایش بوده است.

همایون لو تبیین کرد: در این همایش از توصیه‌های استاد هادی که مدعو ما از قم بودند بهره بردیم و نیز راهکارها و توصیه‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین و رئیس توسعه حل اختلاف استان قزوین در خصوص الزامات حقوقی باشگاه‌های ورزشی این همایش مطرح شد و پیگیری این موضوع با این کیفیت برای اولین بار در کشور در شهر قزوین رقم خورد.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین یادآور شد: ما انتظار داریم باشگاه‌ها علاوه بر تربیت جسم بر تربیت روحی و فرهنگی هم اثر بگذارد، باشگاه‌های ورزشی روی قهرمان پروری و پهلوان پروری اثر ویژه دارند لذا پیوست‌های فرهنگی در ورزشگاه‌ها حائز اهمیت است.

کد خبر 5407965

منبع: مهر

کلیدواژه: عفاف و حجاب ورزش ورزش پهلوانی بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان خطبه های نماز جمعه برف روبی سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها باشگاه های ورزشی استان قزوین باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه جامع با موضوعیت فرهنگ و اقتصاد ارائه نمایند.

وی افزود: کار فرهنگی در راستای رفع موانع تولید و تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند و دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌های اقتصادی نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه با برگزاری یک جشنواره، رویداد و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر در شعار سال داشته باشد.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی از مهمترین شوراهای استان است که برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی نقش مؤثری دارد و باید دستورکار و مصوبات این جلسه بیش از پیش مورد توجه باشد.

زارعی کوشا یادآور شد: ضعف فرهنگی می‌تواند مشکلات اقتصادی به بار آورد که با تحقق شعار سال می‌توان این مهم را برطرف کرد.

کد خبر 6081747

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به محیط زیست
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • چند خبر ورزشی
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است/ باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی