Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیرمسئول انتشارات تایماز گفت: ثبت نام برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت عادی پیش رفت و با تغییر خاصی در این زمینه روبرو نبوده ایم. زمانی که ناشر تمام مدارک مرتبط با ثبت نام در این رویداد ادبی را داشته باشد، در زمینه ثبت نام با مشکلی مواجه نمی‌شود.

در دوره اول برگزاری این رویداد ادبی سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مشکل مواجه شد؛ به دنبال این امر برای جبران این مشکل روز‌های برپایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شد تا مخاطبان کتاب بتوانند آثار مورد نظرشان را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گفته مسئولان برگزاری دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، قرار بود مخاطبان کتاب از ساعات اولیه برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با مشکلی در زمینه ورود و ثبت سفارش کتاب هایشان مواجه نباشند.

مدیرمسئول انتشارات همچنین تاکید کرد برپایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران از جمله اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ در این میان قدرت خرید مردم باید این اجازه را بدهد که از نمایشگاه مجازی کتاب تهران استقبال شود. برای این امر دولت باید به بهبود اوضاع اقتصادی مردم کمک کند تا بتوانند کتاب‌های مورد نیازشان را از این رویداد ادبی تهیه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب سفارش کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در اقدامی شعار این دوره از نمایشگاه را در صفحه شخصی خود اطلاع رسانی کرد!

وی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» 

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

این گزارش اضافه می‌کند؛ اغلب اینگونه اخبار و شعار منتخب از سوی موسسه خانه کتاب و ستاد نمایشگاه اعلام می‌شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند