Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از مشکلات بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد در همه سال‌های اخیر بکارگیری نیروهایی بوده که این به کارگیری ها بعضا غیرقانونی و گاه نیز بکارگیری غیر مرتبط به شمار می رود.

در خصوص بکارگیری های غیرقانونی و فراقانونی در سال‌های اخیر شاهد حاشیه‌های فراوان در استان بودیم و چنین اقدامات فراقانونی به حد نهایت خود رسید و موجب اعتراضات بسیاری در نقاط مختلف استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدامات در بسیاری از دستگاه‌های استان صورت گرفت و دست آخر آن که دچار زیان گردید استان محروم و مردم مستضعف آن بودند.

کهگیلویه و بویراحمد از آن جهت دچار خسران گردید که چنین اقدامات فراقانونی و غیرقابل و نشر اخبار مربوط به آن در همه جای کشور منتشر شد و چهره زشتی از استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اقدامات غیرقانونی ایجاد گردید و فرزندان محروم و مستحق نیز از رسیدن به حق خود بازماندند و البته احکام سنگین قضایی از جمله شلاق برای برخی مدیران استان صادر شد که در نوع خود بی سابقه بود.

این کارها موجب مخدوش شدن چهره استان و عرصه مدیریتی آن شد اما در کنار آن بکارگیری های غیر مرتبط نیز آسیب جدی به کهگیلویه و بویراحمد و نیروهای تحصیلکرده و توانمند وارد می کند به نحوی که در برخی ادارات به جای استفاده از نیروهای مرتبط شاغل در همان اداره از نیروهای خارج از مجموعه استفاده می شود.

ارتباطات اجتماعی و بدبینی و عدم خوشبینی به نیروهای درون سازمانی و مجموعه از دلایل چنین اقداماتی بوده که می‌توان دلایل دیگری را نیز برای آن برشمرد.

به گزارش فارس بنا بر شنیده‌ها از منابع مختلف قرار است که تعداد ۴ معاون شهرداری یاسوج از مجموعه بیرون از شهرداری محسوب شود.

این در حالی است که شهرداری در همه حوزه ها از جمله در حوزه عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری نیروهای تحصیلکرده و توانمندی در حد دکترا و فوق لیسانس داشته و اساساً چنین رویکردی در هر صورت خوشایند و به نفع مجموعه شهرداری نخواهد بود.

مسئولان امور شهری و شهرداری و شورای شهر در سال‌های اخیر و به خصوص در همین دوره همواره از وجود نیروهای مازاد و خارج از عرف در شهرداری یاسوج داد و فریاد سر داده اند و هر کدام قبلی‌ها را متهم به چنین اقدامی کرده اند حال با وجود چنین نیروهای تحصیلکرده و کارآزموده در مجموعه شهرداری یاسوج معلوم نیست آقایان به چه دلیل چنین رویکردی را سرلوحه کار خود قرار داده اند که امید است از اصل چنین خبری شایعه باشد.

شهرداری یاسوج و اعضای شورای شهر بدانند که با ورود چنین نیروهایی به عنوان معاون بی‌شک نیروهای درون مجموعه بدون انگیزه شده و حتماً کار مردم در شهر یاسوج با جمعیت فراوان و مشکلات زیاد روی زمین خواهد ماند همچنان که اکنون شهر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز کهگیلویه و بویراحمد شهرداری یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان

میکائیل توحیدی شهردار شبستر در این مراسم با اشاره عملکرد مجموعه شهرداری گفت:در مدت محدود توانسته ایم این ماشین آلات جدید را با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنیم.

وی افزود:مجموعه شهرداری شبستر تلاش می‌کنند در خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست شبستر در حد و جایگاه این مردم تلاش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا
  • ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!
  • مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهر | مظفر: ۲ هزار و ۸۷۴ پروژه برای سال جاری شناسایی شدند
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج