Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا امروز دوشنبه تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم برابر کویت به میدان رفت که این بازی در نهایت با برتری ۲۷ بر ۲۶ ایران به پایان رسید.

ایران در حالی برابر کویت به این پیروزی ارزشمند رسید که در دقایق پایانی رقابت نزدیکی با این حریف داشت و گل برتری را توسط سجاد استکی در ثانیه پایانی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با کسب این پیروزی، ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را که به میزبانی لهستان - سوئد برگزار می‌شود، کسب کرد.

کد خبر 5407974 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی هندبال هندبال مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کویت فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان سردار آزمون باشگاه پرسپولیس فوتسال هندبال جام ملتهای آسیا تکواندو یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد

ملی‌پوش وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران، به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا بسنده کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال پیگیری است، کشتی‌گیر وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در فینال این مسابقات با نتیجه ۵ - ۹ مقابل حریفی از ژاپن شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

محمدرضا رستمی که در فینال این وزن مقابل «هارادا» ژاپنی روی تشک رفته بود، با وجود برتری ۵ بر صفر تا انتهای وقت اول، در وقت دوم نتوانست مقابل حملات نماینده ژاپن ایستادگی کند و با نتیجه ۵ - ۹ شکست خورد تا با کسب مدال نقره، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

رستمی پیش از این در وزن ۷۲ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست مقابل لنگ از چین با نتیجه پنج بر سه به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه نهایی نیز برابر عادیلخان ساتایف از قزاقستان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ناصر علیزاده نخستین طلایی ایران