Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@10:44:01 GMT

مردم متولی اصلی برنامه‌های دهه فجر باشند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۰۹۴۶

مردم متولی اصلی برنامه‌های دهه فجر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌علی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشستی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: زمانی که غرب و شرق، دنیا را تقسیم کرده بودند و تصمیم گیران تحت سیطره آن‌ها بودند، امام عزیزمان  آرمان‌های جدید را با پشتوانه الهی در دنیا تعریف کردند و حرکت انقلاب با شعارهای متفاوت و بر پایه رأی مردمی بر اساس دین شکل گرفت و امروز شاهدیم که همان شعارها و آرمان‌های انقلاب جهانی شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ضعیف شده است، افزود: روزی برای کشور ما تصمیم می‌گرفتند و آن را اجرایی می‌کردند ولی امروز اگر هم بخواهند تصمیمی بگیرند اولا باید اتحاد بین‌المللی تشکیل دهند که باز هم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

احمدی با بیان اینکه ۱۲ بهمن از چند جهت برای ما روز مهمی است، توضیح داد: در این روز فرشته نجات امت به کشور بازگشت و آغاز جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این روز رقم خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به عناوین مهم برنامه‌های دهه فجر، بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محور اول برنامه‌‌های این ایام است را تبیین وضع فعلی و ترسیم آینده کشور در این بیانیه آمده است.

وی امیدآفرینی را محور دوم برنامه‌ها اعلام و اضافه کرد: نیاز است رفع مشکلات مردم با امید و اراده مسؤولان صورت بگیرد و لازم است در برنامه‌‌های این ایام امیدآفرینی و ایجاد نشاط بر اساس شعارهای اصلی انقلاب اسلامی اجرایی شود.

احمدی مردمی بودن جشن‌های انقلاب اسلامی را سومین محور برنامه‌‌های این ایام دانست و گفت: ضمن فعال شدن ستادهای مردمی در تمامی دستگاه‌ها، نهادها، مساجد، مدارس و پوشش رسانه‌ای برنامه‌ها، باید مردم متولی اصلی برنامه‌های دهه فجر باشند و نیاز است از ظرفیت فضای مجازی در جهت نشر فرهنگ و آرمان انقلاب نهایت استفاده را برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان در زمان انقلاب ۲۱۷ شهید را تقدیم کرده است، تاکید کرد:  ۱۲ بهمن  سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی و روز گرامیداشت شهدای انقلاب است که باید به صورت شایسته یاد و نام آنان را گرامی بداریم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها با حضور در مدارس جشن‌های انقلاب را در کنار دانش آموزان با قوت برگزار کنند، عنوان کرد: از عموم مردم دعوت می‌کنم تا در برنامه‌ریزی و اجرای هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی مردم محور ۱۲ بهمن ۲۲ بهمن محمدعلی احمدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،‌ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی، مراسم اختتامیه و معرفی چهره‌های برتر و شاخص هنرمند شهرستان آباده برگزار شد.

در این مراسم که با حضور موسوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، مسئولان شهرستانی و هنرمندان شهرستان آباده برگزار شد، با اجرای برنامه‌های مختلف هفته هنر انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در این مراسم با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله سرود، نمایش، دکلمه و شعر هفته هنر انقلاب گرامی داشته شد.

در پایان امیر حسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده به عنوان هنرمند شاخص سال ۱۴۰۲ و شهید محمد تقی کریمی به عنوان شهید شاخص هنرمند سال معرفی شدند.

علیرضا خیراندیش مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی از قبیل گلباران قبور مطهر شهدای هنرمند، دیدار با پیشکسوتان هنرمند، دیدار هنرمندان با امام جمعه شهرستان و برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان آباده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حجاب و جنگ روایت‌ها
  • فرمانده سپاه اصفهان: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشور‌ها خبر دادیم
  • موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
  • فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد
  • مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده