Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، فضل الله همتیان رئیس اداره تعزیرات حکومتی ورامین، پیشوا و قرچک ظهر امروز در حاشیه گشت تنظیم بازار شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ۱۰ ماه سال جاری قریب به ۲ هزار فقره پرونده داشتیم که مورد بررسی قرار گرفته اند اظهار کرد: اکثر پرونده‌های تخلفات مربوط به کالا و خدمات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های مربوط به تخلفات، کالاهای اساسی مردم را شامل می‌شدند گفت: بیشترین تخلفات مربوط به عدم درج قیمت و کم فروشی و گران فروشی بوده است که اکثر قریب به اتفاق آنها منجر به رسیدگی و صدور حکم شده اند و در مرحله اجرا قرار دارند و ۱۰ درصد پرونده ها هم در جریان اجرای احکام می‌باشند که در دست رسیدگی و اجرای احکام هستند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ورامین، پیشوا و قرچک در خصوص گلایه مندی مردم از افزایش قیمت گوشت قرمز در ورامین افزود: در این زمینه شاهد نوساناتی بودیم که نظارت‌های لازم در این زمینه انجام شده و با مواردی هم که گزارش شده برخورد قانونی انجام گرفته است.

همتیان با تاکید بر اینکه اصناف و فروشندگان در اوضاع اقتصادی کنونی ضروری است که رعایت حال مردم را کنند بیان کرد: از کاسبان و اصناف می‌خواهیم بنا بر سود قانونی خرید و فروش کنند، در غیر این صورت با ارسال گزارشات مردمی با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر هوشیاری اداره تعزیرات و ارائه خدمات مناسب به مردم عنوان کرد: در این خصوص و برای ارتباط با مردم، سامانه ۱۲۴ وزارت صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی در نظر گرفته شده و همچنین افرادی که تمایل به ارتباط با سامانه تلفنی را ندارند سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در اختیار آنها است که می‌توانند تخلفات را گزارش کنند و بر مبنای حوزه محل تخلف مأموران به محل گزارش اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: پیشوا و قرچک پیشوا و قرچک پیشوا و قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، وحید زاهد منش گفت: پرونده کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.
رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی شیراز افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
زاهد منش گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد