Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال کشورمان در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل کویت به پیروزی رسید و جهانی شد.

به گزارش قدس آنلاین،تیم ملی هندبال کشورمان در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن گرین‌هال شهر دمام مقابل کویت قرار گرفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ تمام شد.

به این ترتیب با توجه به اینکه ۵ تیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی را کسب می‌کنند و ایران با این پیروزی صعودش به جمع ۴ تیم برتر را قطعی کرد، توانست به عنوان نخستین تیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کند. این برای دومین بار است که هندبالیست‌های ایران راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند.

تیم ملی کویت بعد از کره جنوبی، دومین تیم پرافتخار آسیا محسوب می‌شود. این تیم تاکنون ۴ بار به مقام قهرمانی و ۲ بار به عنوان نایب قهرمانی و ۴ بار هم به عنوان سوم قاره آسیا دست پیدا کرده است.

ملی پوشان هندبال کشورمان در چهار مسابقه قبلی خود موفق شدد از سد تیم‌های استرالیا، هند، عربستان و عراق گذشتند. شاگردان مانوئل فرناندز در آخرین بازی خود در مرحله دوم باید روز چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۳۰ مقابل بحرین قرار بگیرند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هندبال جام جهانی رقابت های قهرمانی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا

وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد. اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته فرنگی نیز با ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه سال جدید را با یک قهرمانی با ارزش دیگر، مزین ساخت تا این موفقیت، روزهای پرافتخارتری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.

تلاش همه عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادرفنی، سرپرستی و مسئولان فدراسیون و همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

کد خبر 745251

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند