Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از زمان اجرای طرح تشدید نظارت‌ها به دلیل شیوع ویروس امیکرون تاکنون ۲۴ هزار و ۵۳۳ بازدید از مجموعه‌ها و واحدهای مختلف صورت پذیرفته که منجر به پلمب ۲۰۴ مجموعه و واحد متخلف شده است.

مهندس علی‌اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای بحران کرونا تاکنون ۹۸۱ هزار و ۵۷۸ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های غیر مواد غذایی از سوی ناظران و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت پذیرفته که نتیجه آن منجر به صدور ۵۴ هزار و ۷۶۸ اخطار برای مجموعه‌ها و واحدهای متخلف، معرفی ۳۶ هزار و ۵۷۷ مجموعه و واحد متخلف به مرجع قضایی و پلمب ۸۳۸۵ مجموعه و واحد متخلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول مدت ۲۳ ماه که از بیماری کرونا می‌گذرد، ۹۰ هزار و ۵۱۲ بازدید مشترک با همکاری سایر سازمان‌ها و ادارات از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و فروشگاه‌ها و همچنین کارگاه‌های غیر مواد غذایی داشتیم که بخشی از آن به‌ صورت مستقل توسط اماکن و اتحادیه‌ها انجام شده بود.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از موارد رسیدگی شده در خصوص شکایات ثبت شده مردمی مربوط به سامانه ۱۹۰ بوده، خاطرنشان کرد: از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون به ۱۰۵ هزار و ۲۸۳ شکایت مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی شده که از این میزان ۳۷ هزار و ۳۷۳ مورد در خصوص تخلفات مختلف کرونایی از جمله عدم رعایت نکات بهداشتی در محل کار بوده است.

حسنی با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه سال ۱۴۰۰، ۳۷۵ هزار و ۵۰۱ بازدید از مجموعه‌های مختلف صورت پذیرفته، تصریح کرد: نتیجه این بازدیدها منجر به صدور ۲۴ هزار و ۳۰۰ اخطار برای مجموعه‌ها و واحدهای متخلف، معرفی ۱۶ هزار و ۲۰۰ مجموعه و واحد متخلف به مرجع قضایی و پلمب ۸۳۸۵ مجموعه و واحد متخلف شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی یک ماه اخیر که اجرای طرح تشدید نظارت‌ها را با شیوع ویروس اومیکرون داشتیم تعداد ۲۴ هزار و ۵۳۳ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های غیر مواد غذایی صورت پذیرفته که نتیجه این بازدیدها منجر به صدور ۴۳۵۶ اخطار برای مجموعه‌ها و واحدهای متخلف و معرفی ۲۹۰۴ مجموعه و واحد متخلف به مرجع قضایی شده است.

به گزارش وبدا رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود به عنوان بهترین ناظر تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند، بلافاصله به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ناظران و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل حاضر شده و ضمن رسیدگی موضوع برخورد قانونی را با متخلفان داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلمب واحد صنفی متخلف همه باهم علیه کرونا اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجموعه ها و واحدهای مجموعه و واحد متخلف صورت پذیرفته مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاوران املاک و خودرو طی ۲ سال گذشته در این استان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید مهدی قویدل افزود: طی ۲ سال گذشته و در راستای نظارت بر واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و ... بوده است گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و ۳۰۳ نفر بوده که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاوران املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد