Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که حدود هزار اسرائیلی در سال ۲۰۲۱ میلادی برای زندگی و سکونت به دبی نقل مکان کردند.

شفقنا به نقل از عربی۲۱ نوشت: شبکه آی ۲۴ اسرائیل در گزارشی افزود: از زمان امضای توافقنامه های ابراهیم(توافقنامه های عادی سازی روابط با اسرائیل)، اسرائیلی ها عاشق امارات متحده عربی بویژه دبی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه ادامه داد: سال ۲۰۲۱ شاهد اسکان دائمی حدود هزار اسرائیلی در امارات بود.

آی ۲۴ افزود: تعطیلی ها و محدودیت هایی که کابینه رژیم صهیونیستی علیه کرونا اعمال کرده، در ترغیب اسرائیلی ها برای رفتن به امارات سهیم بوده است.

شبکه مذکور یادآور شد: اسرائیلی ها در امارات به عنوان آشپز و سرآشپز کار می کنند و علاوه بر این در زمینه های تجارت و املاک و مستغلات نیز فعالیت دارند و برخی نیز جواهر فروشی دارند.

از زمان امضای توافق نامه عادی سازی روابط امارات و اسرائیل در سپتامبر ۲۰۲۰، دو طرف دهها توافقنامه در زمینه های مختلف امضا کرده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رژیم صهیونیستی اسرائیل افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان گفت: خیران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در کردستان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ابراهیم مرادی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته از میان ۲۶۶ مدرسه در حال ساخت، ۱۰۴ مدرسه با ۴۰۶ کلاس درس و ۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در این سال تکمیل شد، افزود: سهم کردستان از اعتبارات ملی و جمعیت دانش‌آموزی کمتر از دو درصد و در مدرسه‌سازی بیشتر از سه درصد بوده که عملکرد استان در زمینه مدرسه‌سازی مطلوب بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی در هفته دولت و همچنین بهره‌برداری از ۸۶ پروژه در ابتدای سال تحصیلی را از دیگر اقدامات صورت گرفته ذکر کرد و گفت: در دهه مبارک فجر، ۴۶ مدرسه با زیربنای بالغ بر ۱۴ هزار مترمربع تحویل آموزش و پرورش شده است.

مرادی با اشاره به افزایش بالغ بر شش هزار نفری دانش آموزان استان در سال گذشته، اضافه کرد: سرانه دانش‌آموزی دو سانتی‌متر مربع ارتقا یافته است.

وی کمک خیران به حوزه مدرسه‌سازی در سال گذشته را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خیران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در کردستان کمک کرده‌اند که این میزان، ۱۵ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی در کردستان را شامل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان به تحویل ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در سال گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد با تخصیص‌های صورت گرفته این میزان در سال جاری به ۷۰ میلیارد تومان برسد.

کد خبر 745674

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • اسرائیلی ها فکر مهاجرت هم نمی توانند بکنند
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم
  • زارعی: رژیم اسرائیل برای اقدام علیه ایران محدودیت زیادی دارد
  • اعتراف جدید صهیونیست‌ها درباره حمله ایران؛ «۹۹ درصد دقیق نبود»
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران