Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: در خصوص اتفاقاتی که در پی بارش برف اخیر افتاد به عنوان مدعی‌العموم، ورود داشتیم و تفاوت وضعیت برف‌روبی در روزهای دوم و سوم بارش با روز اول، احساس شد هر چند ایرادات زیادی در این زمینه وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محسن کرمی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص ورود دادستان به عنوان مدعی‌العموم به موضوع فروش ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری زنجان اظهار داشت: آنچه که در رسانه‌ها نسبت به فروش ماشین‌آلات شهرداری گفته می‌شود، متفاوت با واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه رسانه‌ها گفته مسئولان را نوشته‌اند، خاطرنشان کرد: در بحث فروش ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌ها هم خود رسانه‌ها و هم مسئولان مربوطه نتوانستند به جمع‌بندی برسند.

حجت‌الاسلام کرمی در خصوص ورود به بحران برف‌روبی توسط شهرداری زنجان ابراز کرد: در خصوص اتفاقاتی که در پی بارش برف اخیر افتاد به عنوان مدعی‌العموم، ورود داشتیم و تفاوت وضعیت برف‌روبی در روزهای دوم و سوم بارش با روز اول، احساس شد هر چند ایرادات زیادی در این زمینه وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان در خصوص تبرئه تعدادی از محکومان پرونده شهرداری زنجان گفت: این افراد در رای دادگاه بدوی، محکوم بودند اما با توجه به اعتراضی که داشتند، مورد رسیدگی در دادگاه تجدید نظر قرار گرفت و دادگاه تجدید نظر، تعداد معدودی از محکومان را مستحق برائت دانست و رای داد.

وی در خصوص اینکه آیا امکان تغییر رای دادگاه تجدید نظر وجود دارد، اظهار کرد: رای دادگاه تجدید نظر، قطعی است و امکان تغییر آن وجود ندارد مگر به طرق فوق‌العاده که آن هم مجاری خود را دارد.

حجت‌الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: البته افرادی هم بودند که به رای دادگاه بدوی معترض بودند اما اعتراض آن‌ها رد شد و بسیاری از محکومان پرونده شهرداری زنجان هم‌اکنون در تحمل دوران حبس خود هستند.

وی در خصوص بازدارنده بودن رسیدگی به پرونده شهرداری زنجان بیان کرد: تمام فرآیندهای دستگیری در زمان مناسب، رسیدگی به پرونده، صدور و اجرای حکم، بازدارنده است و هم‌اکنون نیز بسیاری از محکومان، دوران حبس خود را سپری می‌کنند.

حجت‌الاسلام کرمی یادآور شد: احکام مربوط به پرونده تخلف شورای اسلامی خدابنده نیز صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پرونده شهرداری زنجان دادگاه تجدید نظر حجت الاسلام رای دادگاه برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!

دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به پرونده «قتل عمد مهران سماک» حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده را صادر کرد.

به گزارش شرق؛ ۲۵ دی سال گذشته، خبرگزاری میزان، اعلام کرد که حکم صادره برای متهم به قتل مهران سماک، در شعبه ۲۶ دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض ارسال شده است. این پرونده در دادگاه نظامی یک گیلان مطرح بود و شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به آن، دادگاه نظامی یک قزوین محسوب می‌شود. این شعبه پس از بررسی و رسیدگی به پرونده، دیروز حکم خود را صادر کرد.

مجید احمدی، وکیل خانواده مهران سماک، با اشاره به حکم صادر شده توسط شعبه هم‌عرض، اظهار کرد: «دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان دادگاه هم عرض با اصرار بر مفاد رای دادگاه قبلی، رای خود را صادر کرده است، بنابراین متهم به قتل مهران سماک، به اتهام قتل عمد، به قصاص محکوم شده است.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که این سومین بار است که یک دادگاه نظامی به عنوان دادگاه تخصصی، حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد
  • آمادگی اوقاف زنجان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری و تولید
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • آلوز پس از ۱۴ ماه از زندان آزاد شد