Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز  دوشنبه 4 بهمن ۱۴۰۰، سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه، علی کریمی فیروز جایی عضو هیات رئیسه، احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و یکی از مشاوران رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان ستاره ونک تهران از «مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول» بازدید کردند و با ارائه مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه کشور از آخرین دستاوردهای فنی و وضعیت ترافیکی سکوهای دیجیتال همراه اول، در جریان وضعیت ارتباطی کشور و تلاش متخصصان ایرانی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تشریح ساختار فنی و چارچوب پلتفرم دیجیتال شاد، سوپر اپلیکیشن روبیکا و ذره بین به عنوان دستاوردهای ارزنده متخصصان حوزه تکنولوژی کشور جزو رئوس ارائه های امروز بود که در کنار آن، نیم نگاهی به وضعیت ترافیکی شبکه اپراتور اول نیز شد.
رشد سالانه ۵۰ درصدی مصرف اینترنت از سوی کاربران، کاهش مصرف سرویس های خارجی توسط کاربران به ۷۵ درصد، میزبانی روزانه ۶۰۰ گیگابیت بر ثانیه ای سرویس های دیجیتال بر روی دیتاسنترهای توزیع شده همراه اول، رشد ۲۰ برابری میزبانی ها طی حدودا دو سال، سبقت از رکورد ترافیکی واتساپ در کشور توسط پلتفرم «شاد» که اجازه هیچگونه وقفه ای در سیستم آموزشی کشور را در ایام کرونا نداد، برخی موضوعات ارائه شده از سمت مدیران فنی همراه اول به نمایندگان مجلس بود.
گفتنی است، در جریان این بازدید به تفکیک ظرفیت هر پلتفرم و بستر زیرساختی که نقش کلیدی در توسعه و غنی سازی ساختار «شبکه ملی اطلاعات» دارد نیز تشریح و برنامه های آینده اپراتور اول تلفن همراه در راستای سرمایه گذاری های هوشمندانه در این مسیر نیز در اختیار هیأت بازدیدکننده قرار گرفت که در نهایت تشکر آنان از زحمات جوانان متخصص حوزه ارتباطات کشور را به دنبال داشت.

کد خبر 1595924

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی وارد لاهور شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان و در هوای بارانی وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

بیشتر بخوانید: رئیسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد

مسئولان دولت ایالتی پنجاب برای تسهیل تردد هیات بلندپایه کشورمان همزمان فعالیت تمامی مراکز آموزشی، ادارات‌ دولتی و خصوصی را نیز تعطیل اعلام کردند.

رییس جمهور قرار است در طول این سفر از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف پاکستانی که میراث مشترک دو کشور همسایه شناخته می‌شود، بازدید کند.

حضور در مسجد تاریخی پادشاهی، بازدید از برخی اماکن فرهنگی و حضور در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی و هیات همراه خواهد بود.

رئیس جمهور ایران همچنین قرار است با خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب و بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار نماید.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

در طول اقامت در اسلام‌آباد، ۸ یادداشت تفاهم میان مقامات ایران و پاکستان به امضا رسید.

کد خبر: 1228118 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند