Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:00:58 GMT

آخرین وضعیت سردار بعد از مثبت شدن تست کرونا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۰۷۹

آخرین وضعیت سردار بعد از مثبت شدن تست کرونا

مدیر تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت سردار آزمون و ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی خورشیدی طی گفت و گویی با شبکه خبر سیما درباره مثبت شدن تست کرونای احمد نوراللهی و سردار آزمون بیان کرد:‌ منتظر نظر اسکوچیچ در این خصوص هستیم. صحبتی با آزمون داشتیم، او وویس سرپرست تیم زنیت را برای ما فرستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وویس آمده که تیم زنیت دو روز قبل تست داده و جواب تست سردار مثبت شده است. اکنون هم باید منتظر جواب تست امروز آزمون باشیم. اگر این تست منفی باشد طبق قوانین فیفا باید به اردوی تیم ملی بیاید و در اختیار ما قرار بگیرد.


او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: باشگاه زنیت مقداری نگران تشدید مصدومیت آزمون در صورت آمدنش به ایران است اما خودش با آنها صحبت کرده و گفته زیرنظر گروه پزشکی تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران هستم و کار درمانی‌ام را در تهران انجام می‌دهم. او دوست دارد در اردوی تیم ملی باشد اما منتظر جواب تست جدیدش هستیم.


مدیر تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد باشگاه زنیت نخواهد سردار را به تیم ملی بدهد، تاکید کرد:‌از شب گذشته تاکنون 3-2 نامه به باشگاه زنیت نامه زدیم. امروز هم برای فیفا نامه زدیم و نسبت به این موضوع که در روزهای فیفادی بازیکنی در اختیار تیم ملی قرار نگیرد، کوتاه نمی‌آییم. وویسی هم که سرپرست زنیت برای آزمون فرستاده حاکی از مسائل زیادی است که فدراسیون ما برای این تیم ارسال کرده است. اما باید جواب تست دومت مشخص شود تا  در صورت منفی شدن، کارهای اعزامت به ایران را انجام بدهیم.


خورشیدی افزود: برای آزمون بلیت گرفته‌ایم. تیم زنیت و این بازیکن اکنون در دوبی هستند. یک بلیت سوخت اما پس از منفی شدن تستش بازهم برای سردار بلیت می‌گیریم. اگر از تست امروزش جواب نگیریم قطعا در روزهای آینده بلافاصله پس از منفی شدن تست‌های بعدی‌اش او را در کنار تیم ملی خواهیم داشت.


باید منتظر ماند ودید در نهایت سردار آزمون چه سر انجامی پیدا خواهد کرد؛ اینکه او به دیدار با عراق می‌رسد یا خیر موضوع مهمی است که احتمالا تا فردا روشن خواهد شد.

مجتبی خورشیدی تیم ملی ایران سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی خورشیدی تیم ملی ایران سردار آزمون سردار آزمون جواب تست تیم ملی شدن تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان که در یک هفته گذشته انجام داد و دو پیروزی به دست آورد، با دو شماره 20 متفاوت در زمین حاضر شد و یک بازیکن تازه وارد پیراهن ستاره خط حمله و غایب تیم را بر تن کند.

سردار آزمون در دیدار رفت مقابل ترکمنستان که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی شد، به دلیل آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه نخست از زمین بیرون رفت و بازی برگشت در عشق‌آباد را از دست داد ولی پیراهن او به یک بازیکن دیگر سپرده شد.

محمد قربانی که برای نخستین بار فرصت بازی ملی پیدا کرده و در ترکیب تیم ایران در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفته بود، با شماره پیراهن 20 که متعلق به سردار آزمون بود، در زمین حاضر شد و در میانه میدان بازی کرد.

قربانی که پس از یک سال و نیم حضور موثر در سپاهان مورد توجه اورنبورگ روسیه قرار گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شد، پس از انجام دو بازی و زدن یک گل به اسپارتاک مسکو به اردوی تیم ملی رسید و اولین بازی خود را با پیراهن 20 پشت سر گذاشت.

دیگر خبرها

  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • ترکیب احتمالی ایران در برابر تیم ملی ترکمنستان؛ جانشین سردار آزمون کیست؟