Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:17:51 GMT

بازگشت به زندگی ۷۰ زوج سمنانی پس از متارکه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۱۳۰

بازگشت به زندگی ۷۰ زوج سمنانی پس از متارکه

ایسنا/سمنان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از بازگشت به زندگی ۷۰ زوج پس از متارکه با دریافت خدمات مشاوره ، راهنمایی این نهاد مقدس به زندگی خبر داد و گفت: جشن کوچکی برای هر یک از این خانوادهها بiصورت مجزا در ایام ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر تا ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اسعدی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان، بااعلام این خبر اظهار کرد: معاونت امور فرهنگی این اداره کل با شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و سپس بررسی علل ناسازگاری بین زوجین به دنبال رفع تعارض بین آنان و تشویق به سازش و آشتی و تشکیل دوباره کانون گرم خانواده است.

وی ادامه داد: این راهبرد توانسته نقش بسزایی در توانمندسازی خانواده‌ها و تأثیر مطلوبی در پیشگیری از طلاق و کنترل آسیب‌های اجتماعی داشته باشد .

اسعدی اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه این اقدامات در کنار برنامه های حمایتی کمیته امداد استان منجر به بازگشت ۷۰ زوج پس از متارکه به زندگی شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در طرح دوباره زندگی با کمک مشاورین، خویشاوندان، ریش سپیدان، روحانی محل و ...، به دنبال صلح و سازش و رفع تعارض بین زوجین و بازگشت دوباره ی آنها به زندگی هستیم، اظهار داشت: این مهم در راستای اجرای صحیح برنامه‌های پیشگیری و کنترل طلاق در خانواده‌ها و تحکیم بنیان خانواده اجرا می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان  با اشاره به تجلیل و تقدیر از  بانوان تحت حمایت کمیته امداد در  شاخص های  مادران کتابخوان، قرآنی، فعال اجتماعی، توانمند اقتصادی و خودکفایی، مادران دارای فرزندان موفق در زمینه های تحصیلی ، اجتماعی تصریح کرد: از این بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد سمنان طلاق ازدواج کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد