Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه ظهر امروز در جشن گلریزان که در حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی چالوس که با همکاری بنیاد خیریه «پزشک» برگزار شد،از  کمک  حدود ۸۰۰ میلیون تومانی خیران در قالب کمک نقدی و غیرنقدی در جشن گلریزان حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد چالوس خبر داد و اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری شده برای تامین نیازهای مددجویان از جمله ایتام، ازدواج، جهیزیه، درمان بیماران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صرف خواهد شد.

وی گفت: در زمان حاضر ۸۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد استان مازندران هستند که حدود ۲ هزار ۶۰۰ خانوار از خدمات امداد استفاده و همچنین خیران در رفع نیازهای آنان مشارکت دارند.

عالیشاه در ادامه ضمن تقدیر تشکر از خیران بابت حضور در جشن گلریزان بیان کرد: اقدام خیران در جشن گلریزان برای کمک به مددجویان ماندگار است.

وی افزود: خیران و مسؤولان در این جشن مساعدت‌های لازم را به این محرومان شهرستان داشتند و تا پایان سال در بحث‌های جهیزیه، مسکن، ایتام، طرح محسنین و غیره اقدامات لازم انجام می‌شود.

محمدحسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در ادامه مراسم به غنی بودن استان مازندران از لحاظ منابع طبیعی و گردشگری اشاره و بیان کرد: این تعداد خانوار مددجوی برای همچنین استانی بسیار دردناک است.

وی افزود: در برخی استان‌های دیگر وضعیت محرومان به مراتب بهتر از استان مازندران است.

سپهر با بیان اینکه مسؤولیت مدیران در این استان بسیار سنگین است، گفت: نخستین گام تشکیل یک جمع اندیشه‌ورز و کارشناس و نقشه ۳ ساله برای رفع محرومیت در این استان تهیه شود.

وی ضمن بیان اینکه نقش هر مسؤولان، خیران، ثمن‌ها در این نقشه مشخص می‌شود، افزود: برای رفع مشکلات راه حل‌های شهرستان چالوس را مشخص و تقسیم کار کنید.

سپهر افزود: با هم‌افزایی، هم‌فکری، ایده، تلاش جهادی مدیریتی، همچنین ایجاد کسب و کارهایی نوین که نیاز به پول نیست از تعداد این محرومان کاسته می‌شود.

این مسؤول ضمن بیان اینکه با فکر و نقشه در سه سال آینده هیچ محرومی در این استان وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: در فضای مجازی و در بستر کسب و کار نوین هزاران شغل برای رفع محرومیت‌زدایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت گردشگری استفاده و خدماتی را برای ایجاد شغل فراهم کنید.

سپهر با اشاره به اینکه در بحث اشتغال توانمندسازی بسیار مهم است، گفت: یکی از موفقیت علما و مراجع تقلید ما در طول تاریخ کمک به نیازمندان بوده است.

وی به شرایط کرونا و ضرر یک روزه تعطیلی بازار اشاره و بیان کرد: خسارت تعطیلی یک روزه بازار ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

سپهر خطاب به خیران و مسؤولان مبنی بر اینکه انسجام و دستگیری شما به نیازمندان موفقیت بزرگی را فراهم می آورد، گفت: به واسطه این بیماری محرومان و نیازمندان بیشتر شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن گلریزان مددجویان کمیته امداد جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد

حسن شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این تعداد پوشاک با همت یکی از خیرین تهیه و در بین فرزندان ایتام شهرستان پاوه توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی ۸۰ دست پوشاک اهدایی به ایتام این شهرستان یک میلیارد ریال بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه بیان کرد: پوشاک اهدایی در کمترین زمان ممکن به فرزندان مورد نظر تقدیم شد.

شیخ الملوکی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های گسترده‌تری در این خصوص انجام شود و این هدایا با توجه به نیازسنجی به ایتام و نیازمندان مورد نظر و طبق نیت خیرین اهدا شود.

کد خبر 6088596

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است