Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@13:51:39 GMT

آی‌پد پرو بعدی اپل با تراشه M2 عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۱۵۶

آی‌پد پرو بعدی اپل با تراشه M2 عرضه می‌شود

فرارو-انتظار می‌رود اپل نسل بعدی آی‌پد پرو را در پاییز امسال عرضه کند. طبق آخرین گزارش ها، این تبلت ممتاز با چیپست M2 اپل که هنوز معرفی نشده است، عرضه خواهد شد. این آی‌پد احتمالا با نسخه‌های نمایشگر ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی عرضه خواهد شد.

به گزارش فرارو، ادعا می‌شود که آی‌پد پرو جدید ممکن است از ویژگی شارژ MagSafe برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل ۱۱ اینچی ممکن است دارای صفحه نمایش Mini-LED با نور پس زمینه باشد، همان صفحه نمایشی که اپل در مدل ۱۲.۹ اینچی از آن استفاده کرده است.

با توجه به اینکه مدل فعلی از چیپست Apple M1 قدرت می‌گیرد، ممکن است که آیپد پرو اپل با چیپست M2 عرضه شود. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این تراشه سیلیکونی آینده اپل وجود ندارد، شایعه شده است که با استفاده از فرآیند ۳ نانومتری توسط TSMC ساخته می‌شود.

آی‌پد پرو تنها محصولی نیست که قرار است اواخر پاییز امسال با پردازنده M2 عرضه شود. گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند این غول فناوری مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی را ارتقا خواهد داد و یک مدل چیپست M2 در نیمه دوم سال جاری و یک مک بوک ایر جدید در ماه‌های آینده عرضه خواهد کرد. در این گزارش همچنین اعلام شده که هدفون‌های بی‌سیم Apple AirPods Pro 2 در پاییز عرضه خواهند شد. منتظر ارائه اطلاعات بیشتر در این خصوص خواهیم بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: آیپد جدید آیپد اپل تبلت آی پد پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مراحل بعدی طرح زندگی با آیه‌ها در دهه کرامت و محرم و صفر

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرانی کشور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان که به‌صورت سراسری برگزار شد، اظهار کرد: همان‌طور که در بیانات مقام معظم رهبری آمده بود ماه مبارک رمضان امسال فعالیت‌های قرآنی نسبت به سال‌های قبل پرفروغ‌تر بود.

وی با اشاره به اهتمام خادمان قرآن نسبت به اجرای طرح زندگی با آیه‌ها، گفت: این عملیات هم‌افزای قرآنی که بدون نام و نشان دستگاه خاصی و با مشارکت همه مجموعه‌های فرهنگی کشور اعم از بخش‌های حاکمیتی و مردمی انجام شد یک اتفاق جدید بود.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: ما هنوز در ابتدای این مسیر هستیم و ان‌شاءالله با هماهنگی‌های بیشتر و برطرف‌شدن نواقص فازهای بعدی طرح زندگی با آیه‌ها برگزار و به ماه رمضان آینده منتهی خواهد شد.

وی افزود: ضمن اینکه ما در برنامه‌ریزی خود امید داشتیم که مشارکت ۱۰ میلیونی شکل بگیرد؛ ولی این هدف را دست‌یافتنی نمی‌دیدیم؛ ولی با مشارکت خوب رسانه ملی و مجموعه‌های مختلف این هدف محقق شد.

حسینی با اشاره به نقاط قوت طرح زندگی با آیه‌ها، گفت: از نقاط برجسته این طرح، مشارکت و هم‌افزایی خوبی بود که مجموعه‌های مختلف ازخودگذشتگی به خرج دادند و بدون اینکه به فکر نام و نشان، آرم و لوگو و هویت‌سازمانی خود باشند به این آرمان بزرگ بیندیشند و یک کار بزرگ قرآنی که یک مخاطب قابل‌توجهی را در بر گیرد ارائه دهند.

وی ادامه داد: طراحی محتوایی خوبی که از ماه‌ها قبل صورت گرفت، تولیدات هنری و رسانه‌ای خوبی که انجام شد در نوع خود کم‌نظیر بود و تنوع برنامه‌ها و جوایز خوبی که در نظر گرفته شده بود از دیگر نقاط قوت این طرح بود.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به نقاط ضعف این طرح گفت: مخاطب به دلیل تنوع زیاد محتواها ممکن بود سردرگم شود و ما در شورای توسعه فرهنگ قرآنی باید تلاش کنیم یک مقدار روشن‌تر، شفاف‌تر، خلاصه‌تر و روان‌تر از آنچه امسال اتفاق افتاد برای سال آینده اقدام کنیم.

وی با اشاره به استمرار و تداوم همکاری نهادهای فرهنگی برای اجرای گام‌های بعدی طرح زندگی با آیه‌ها در طول سال، افزود: در مدت کوتاهی که از ماه مبارک رمضان گذشته با برگزاری جلسات متعدد این طرح را آسیب‌شناسی کرده‌ایم و گام‌های بعدی نیز طراحی شده است.

حسینی گفت: طرح زندگی با آیه‌ها در دو ماه باقی‌مانده از بهار که منتهی به دهه کرامت می‌شود اجرا خواهد شد و در تابستان که ایام عزاداری محرم و اربعین را داریم نیز این طرح برگزار می‌شود؛ همچنین در پاییز و زمستان نیز گام‌های بعدی اجرا خواهد شد تا به ماه رمضان آینده برسیم.

کد خبر 6083045 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بیم و امید تغییر کتب درسی
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • اجرای مراحل بعدی طرح زندگی با آیه‌ها در دهه کرامت و محرم و صفر
  • چرا به‌زودی تمام گوشی‌ها گران می‌شوند؟
  • آیفون ۱۷ پلاس نمایشگری کوچک‌تر از پلاس‌های فعلی دارد
  • مدیاتک چیپ دایمنسیتی ۶۳۰۰ را معرفی کرد؛ ۵۰ درصد عملکرد گرافیکی بهتر نسبت به نسل قبل
  • دستگاه‌های پوشیدنی را متا توسعه می‌دهد
  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل