Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از این پس هیچ دختر در آستانه ازدواج خانواده‌های زندانیان استان، بدون جهیزیه نمی‌ماند.

خبرگزاری میزان - حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم اهدای جهیزیه به دختران خانواد‌های زندانیان استان گفت: یکی از اقداماتی که در قالب انجمن حمایت از زندانیان دنبال می‌کنیم کاستن دغدغه‌های معیشتی خانواده‌های ممدجویان است و به همین منظور در تفاهم نامه‌ای که با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان امضا کردیم از این پس به همه خانواده‌های زندانیان استان که دختر در آستانه ازدواج دارند، جهیزیه داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: جهزیه فرزندان در آستانه ازدواج همه مددجویان غرب استان تامین و تحویل شد و کار تامین جهیزیه برای فرزندان مددجویان شرق استان هم از امروز آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروز هم به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علی‌ها ۴ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی به فرزندان مددجویان زندان گرگان اهدا شد.

آسیابی گفت: این قبیل اقدامات از تعالیم حقوق بشر اسلامی و همچنین نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران است که نه تنها به حقوق زندانی توجه می‌شود بلکه خانواده‌های آنان هم فراموش نمی‌شوند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند برای کمک به معیشت خانواده‌های زندانیان و تامین جهیزیه به انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری گلستان خانواده زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان خانواده زندانیان رئیس کل دادگستری گلستان خانواده های زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر

ایسنا/گلستان رئیس کل دادگستری گلستان از آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند گلستانی خبر داد و افزود: این افراد در آستانه شب‌های قدر با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی آزاد شدند.

حیدر آسیابی ظهر امروز «پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای انجام کارهای خیر و خداپسندانه بوده و یکی از این اقدامات مهیا کردن شرایط آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار است.

وی از آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه شب‌های قدر خبر داد و خاطرنشان کرد: بدهی این زندانیان در مجموع ۵۵ میلیارد ریال بوده که بیش از نیمی از این مبلغ را شاکیان به حرمت ماه مبارک رمضان، بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه بقیه بدهی این افراد به مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را نیز یکی از خیران گنبدکاووس پرداخت کرد، افزود: در حال حاضر شرایط آزادی این زندانیان نیازمند و بدهکار، از زندان‌های استان فراهم شد.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم می‌توانند برای مشارکت در این گونه اقدامات خیرخواهانه، کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های اعلام شده واریز کنند، تصریح کرد: باید از تلاش‌های صورت گرفته در استان به علت پیشرو بودن گلستان در آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار قدردانی کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • اشتغال ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در استان کردستان
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • نزدیک به ۵۷۶ هکتار اراضی ملی به بیت المال در گلستان بازگردانده شد
  • اقدامات دستگاه قضایی گلستان خوشحال کننده است