Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - در مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته، از مدیرعامل بیمه تعاون به خاطر حمایت از رشته ورزشی کاراته تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مراسم تجلیل از مربیان برتر کاراته ایران همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات مربیانی که شاگردان انها در مسابقات انتخابی بزرگسالان (به میزبانی تهران) و رده های پایه (به میزبانی زنجان) سال ۱۴۰۰ مقام های اول تا سوم را کسب کردند و نیز از زحمات تعدادی از پیشکسوتان داوری، مربیگری و اجرایی که در چند سال گذشته نقش پررنگی در رشد و اعتلای کاراته ایران داشتند تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در جریان برگزاری این مراسم، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته ج.ا.ا از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دلیل «خدمات ارزشمند و صادقانه به رشته ورزشی کاراته» با اهدای لوح یادبود، تقدیر کرد.

گفتنی است مظلومی معتقد است که «با توجه به جایگاه والای ورزش در جامعه و لزوم سالم سازی فعالیت جوانان، بنگاههای اقتصادی می توانند حمایتهای خود از ورزش قهرمانی و پرورش استعدادها را یکی از اهداف مهم فعالیتهای خود قرار دهند».
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین مطرح می کند که «بازتاب مثبت حضور بنگاههای اقتصادی در این عرصه نهایتا منجر به پیشرفت ورزش کشور خواهد شد».
وی همچنین تصریح کرده است که «شرکت بیمه تعاون با جدیت هر چه تمام تر در این راه قدم برداشته و از هیچ حمایتی از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش قهرمانی علی الخصوص ورزش کاراته دریغ نخواهد کرد».

شایان ذکر است که پیش از این نیز تیم کاراته بانوان بیمه تعاون در مسابقات سوپرلیگ کاراته قهرمانی کشور به مقام قهرمانی دست یافته بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر

عملکرد ضعیف مربیان تیمهای سپاهان و تراکتور در مسابقات لیگ برتر، ارزش مربیان خارجی را در لیگ به شدت تنزل داده است.

به گزارش طرفداری، مورایس و خمز در پایان فصل گذشته، جزو بهترین ها و خواستنی ترین ها بودند و این اتفاق تا همین هفته های گذشته هم ادامه داشت. اما نتایج ضعیف سپاهان و تراکتور باعث شد این دو تیم گرانقیمت به طور کل از کورس قهرمانی در لیگ برتر خارج شوند. طبیعتا دوره حیا کن و رها کن برای آن ها شروع شده و طرفداران این دو باشگاه علیه مربیان تیم خود شعار دادند.

احتمالا در فصل آینده مربیان ایرانی جایگزین این 2 نفر خواهند شد. از نفراتی مثل یحیی گل محمدی، فرهاد مجیدی، مهدی تارتار و حتی جواد نکونام به عنوان مربیانی که گزینه جایگزینی هستند، یاد می شود و البته به نظر می رسد که این اتفاق به طور جدی رخ دهد و سپاهان و تراکتور بار دیگر به گزینه مربی ایرانی در مسابقات لیگ برتر ایران رجعت کنند.

وضعیت باشگاه اصفهانی عجیب تر از تیم تبریزی است. سپاهان در ابتدای فصل جاری گزینه جدی قهرمانی بود و به گونه ای عمل کرد که حتی بدبین ترین افراد هم احتمال نمی دانند که آن ها به چنین روزی گرفتار شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها