Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بخشی از انتظارات مردم و سیاسیون مبنی بر سرعت در تغییر مدیران، طبیعی است اما باید این حق را داد که کارها با تامل و شناخت کافی انجام و شرایط طوری تغییر پیدا کند که وضعیت بعدی به لحاظ ارتقای کارها و انجام ماموریت‌ها، بهتر از وضعیت قبلی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص فرآیند تغییر مدیران استان پس از تغییر دولت اظهار داشت: اقدامات لازم در این زمینه به تناسب اولویت‌ها انجام شده اما ترافیک کاری هم در وزارت کشور و هم در سایر وزارتخانه‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارها به تناسب اولویت‌ها پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: البته همانطور که استاندار محترم نیز فرمودند در بعضی پُست‌ها اولویتی برای تغییر نبوده و فرجه زمانی برای این مدیران تعیین شده که عملکرد آن‌ها بعد از مدتی ارزیابی می‌شود و در صورت نیاز، اقدام به تغییر می‌شود.

رفیعی در خصوص تغییر جایگاه‌های سیاسی مانند فرمانداران بیان کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده و هدف این است که نیروهای تازه‌نفس متناسب با گفتمان و رویکرد دولت سیزدهم بر سر کار آمده و وظیفه خود را به‌صورت دو امدادی انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اقدامات اولیه در پُست‌هایی که مورد نیاز بود هم برای مدیریت‌های داخلی استانداری و هم برای مدیریت‌های بیرونی انجام شده و فرآیندها با توجه به ترافیک کاری در وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها به مرور طی می‌شود.

وی با بیان اینکه در پُست‌هایی هم که لازم بوده، مدیران تثبیت شده‌اند، اظهار کرد: فرآیندهایی مانند ماموریت افراد و استعلامات به دلیل ترافیک کاری در وزارتخانه‌ها کمی زمان‌بر است.

رفیعی با بیان اینکه روند تغییرات مدیران در همه دولت‌ها اینطور بوده است، خاطرنشان کرد: قبلاً نیز این روند در دولت‌های گذشته تجربه شده و طبیعی است که تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت، مدتی طول می‌کشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در پاسخ به اینکه آیا روند کُند تغییرات سبب اخلال در پیاده کردن برنامه‌های دولت از جمله تدوین بودجه نمی‌شود، گفت: هر چند مدیرانی از دولت قبلی بر سر کار هستند اما مدیریت کلان استان در دست استاندار است و با برنامه‌هایی که تعریف شده، مدیریت و ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه شاید انتظار خیلی از مردم و سیاسیون، سرعت در تغییر مدیران باشد، ابراز کرد: بخشی از این انتظارات، طبیعی است اما باید این حق را داد که کارها با تامل و شناخت کافی انجام و شرایط طوری تغییر پیدا کند که وضعیت بعدی به لحاظ ارتقای کارها و انجام ماموریت‌ها، بهتر از وضعیت قبلی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارتخانه ها تغییر مدیران ترافیک کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی

وزیر کشور گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد وحیدی، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان برگزار شد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور اقدامات زیادی شده است، اظهار کرد: دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشورمان را ببینند، مدیران ما پاک‌دست و در حال خدمت‌گزاری هستند و این از تلاش یک فرد نیست، بلکه نظام است.

وی با بیان اینکه حسینی‌پور اتفاقات خوبی برای مازندران رقم زد، عنوان کرد: فعالیت خوب وی چه در زمان مدیریت قبل از استانداری و چه در زمان استانداری با پشتوانه قوی برای این استان تلاش کردند و اتفاقات خوبی رقم زدند.

وزیر کشور ادامه داد: با جریان علمی و جریان معنوی قوی و با استفاده از ظرفیت‌های مهم طبیعی فعالیت‌های مؤثری انجام شد، تجربه امروز پس از دو سال‌واندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم.

وحیدی با تاکید اینکه مازندران جایگاه مهمی دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر دهیم، با وجود بیماری همسرشان فداکارانه ماندند تا به مسائل امور بپردازند و این تغییر نه به دلیل ضعف مدیریتی بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر انجام شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا می‌خواستند در وزارت کشور از وی استفاده کنند، اما معاون رئیس‌جمهور نظرشان این بود که از حسینی‌پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور در خصوص استاندار جدید مازندران بیان کرد: یوسف نوری در کمتر حوزه‌ای است که صاحب نظر نباشد، گردشگری، برنامه‌ریزی و آموزش طراحی و معنوی، اخلاقی و در کنار دانش و کار جهادی می‌توان از وجودش استفاده کرد.

وی گفت: ظرفیت‌های مهم استان و کارهایی که باید به نتیجه برسد، مانند اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، جهش تولید که موضوعات بسیار مهم است و می‌توان نقش ایفا کند.

کد خبر 747270

دیگر خبرها

  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • تاکید کرملین بر عدم تغییر روند درگیری نظامی در اوکراین
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد