Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:00:48 GMT

مدیر شبکه نسیم تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۴۰۹

مدیر شبکه نسیم تغییر کرد

با حکم معاون سیما، محمدرضا خوشرو به سرپرستی شبکه نسیم منصوب شد. همچنین در حکمی دیگر محمد احسانی به عنوان مشاور معاون سیما معرفی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، حمید شاه آبادی ـ معاون سیما ـ در حکمی محمدرضا خوشرو را به عنوان سرپرست شبکه نسیم منصوب کرد.

 شاه آبادی در این حکم خطاب به خوشرو تاکید کرده است:

«با توجه به رویکرد جدید سازمان و تأکید بر رسانه هویت محور و عدالت گستر و ضرورت بهره‌مندی از شاخصه‌های هویتی بومی، ملی و دینی در برنامه‌ها، انتظار می‌رود با تکیه بر نیروهای متعهد و انقلابی، ضمن حفظ و ارتقاء ضریب نفوذ و تأثیر برنامـه‌های پـربیننده شبکه و تلاش برای تأمین و تولیدات جذاب و پرنشاط منطبق بر اهداف و سیاست‌های سازمان، برای رشد کیفی و محتوایی برنامه‌ها اهتمام داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمدرضا خوشرو

معاون سیما همچنین ضمن سپاسگزاری از زحمات، خدمات و تلاش های محمد احسانی در طول مدت مدیریت این شبکه، در حکمی جداگانه وی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبكه نسيم انتصاب در صداوسیما محمد احسانی معاون سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا» از شبکه نسیم
  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد