Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان کمپینی با عنوان «مطالبه اروندنشینان، تایید حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند» در سامانه «فارس من» ثبت کردند.
متن کمپین به شرح زیر است:
24 مهرماه امسال بود که همزمان با سفر دکتر سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد اروند، «محمدرضا اسکندری» از چهره‌های ملی به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد که انتصاب چنین چهره‌ای در رأس این سازمان مهم اقتصادی و حاکمیتی بارقه‌ای از امید را در مردمان اروندنشین ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی بعد و با نظر موافق آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در نخستین جلسه شورای‌عالی مناطق آزاد مدیرعاملی وی به تصویب رسید اما اکنون با گذشت بیش از 3 ماه از انتصاب «اسکندری» به‌عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند اما مصوبه مدیرعاملی وی تاکنون از سوی معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ نشده است.

از آن‌جایی‌که ماه‌ها از بلاتکلیفی هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گذشته و توقع اروندنشینان از دولت تعیین تکلیف فوری هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند و البته مدیرعاملی این سازمان بوده و هست، امید آن است که آیت‌الله رئیسی با ورود قاطع به‌ موضوع ضمن پیشگیری از تضییع بیش از پیش حقوق بیت‌المال که به‌واسطه بلاتکلیفی مالی ناشی از عدم انتصاب مدیرعامل این سازمان، دولت و مردم را متضرر ساخته این مطالبه اروندنشینان را محقق سازد.

در صورت تمایل از این کمپین حمایت کنید. «مطالبه اروندنشینان، تایید حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تایید حکم مدیرعامل منطقه آزاد اروند سازمان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی

ناصر شمس گفت: بخش بسطام با وجود آرامگاه سلطان العارفین بایزید بسطامی، شیخ ابوالحسن خرقانی و آثار تاریخی ممتاز دیگر در این منطقه، به خاطر فراهم نبودن زیرساخت‌ها برای استقبال از گردشگران، تاکنون نتوانسته در زندگی مردم این خطه تاثیر چندانی ایفا کند.

وی با بیان اینکه بخش بسطام سهم بزرگی در استان سمنان و شهرستان شاهرود از نظر جغرافیای طبیعی کوهستان (شاهوار) و جنگل هیرکانی ابر با ثبت جهانی در این منطقه دارد، افزود: بسطام از نظر جغرافیایی در محور ترانزیتی سمنان و جنوب آزادشهر و اینچه برون قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • رشد نم هوا در اروند
  • مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان