Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@14:29:09 GMT

تهدید اسرائیل از سوی حوثی‌ها واقعی است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۵۰۰

تهدید اسرائیل از سوی حوثی‌ها واقعی است

یک مقام صهیونیست گفت: حمله به امارات اوج جرات و شهامت حوثی‌ها بود و این جرات آن‌ها به شدت اسرائیل را نگران می‌کند، زیرا آن از توان بالایی در زمینه موشکی و پهپادی برخوردار هستند و تهدید آن‌ها برای اسرائیل یک تهدید واقعی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام صهیونیست به المانیتور گفت: حمله به امارات اوج جرات و شهامت حوثی‌ها بود و این جرات آن‌ها به شدت اسرائیل را نگران می‌کند، زیرا آن از توان بالایی در زمینه موشکی و پهپادی برخوردار هستند و تهدید آن‌ها برای اسرائیل یک تهدید واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تحلیلگران صهیونیست هم اعلام کردند: دست اندرکاران امور امنیتی اسرائیل پیش بینی می‌کنند که بندر ایلات و نیروگاه اتمی دیمونا و دیگر اهداف در اسرائیل در زمره بانک اهداف حوثی‌ها خواهد بود.

این تحلیلگران صهیونیست اعلام کردند: حوثی‌ها از توان بالایی برخوردارند و قادر به شلیک موشک و حملات پهپادی و هدف قرار دادن اهداف در برد ۲۰۰۰ کیلومتری به شکل دقیق هستند.

تحلیلگران صهیونیست گفتند: حمله به امارات هشدارآمیز بود و یمنی‌ها توان هدف قرار دادن اهداف بسیار مهم و حیاتی‌تر در امارات را هم دارند.

این تحلیلگران اذعان کردند: هدف قرار گرفتن عمق امارات بدترین کابوسی بود که می‌شد، تصور کرد.

از سوی دیگر عاموی یادلین رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: تهدیدی که علیه امارات صورت گرفت به اسرائیل هم خواهد رسید.

وی خواستار تشکیل ائتلاف صهیونیستی-اماراتی-آمریکایی برای رویارویی با چالش یمن شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقام صهیونیست اسرائیل حملات پهپادی امارات حوثی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک دیپلمات ارشد آمریکایی مدعی شد که نزدیکی اخیر بین روسیه و کره شمالی می تواند به پیونگ یانگ برای اتخاذ رویکرد مخاطره آمیز جسارت دهد.

«جونگ پاک» معاون دستیار وزیر امور خارجه در امور کره شمالی اعلام کرد که رویکرد مسکو در قبال کره شمالی می تواند به این معنا باشد که این کشور تمایل بیشتری به تهدید همسایه جنوبی خود و صادرات سلاح به خارج از کشور دارد.

این مقام آمریکایی مدعی شد که گسترش روابط مسکو و پیونگ یانگ بدان معناست که کره شمالی تمایل بیشتری دارد تا از درخواست های واشنگتن برای بازگشت به مذاکرات خلع سلاح هسته ای سرپیچی کند.

پاک مدعی شد که بهبود روابط نزدیک بین مسکو و پیونگ یانگ از ارسال تسلیحات کره شمالی به روسیه نشات گرفته و روسیه از این تسلیحات در جنگ اوکراین استفاده می کند.

این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین پیشتر گزارش‌های مربوط به تحویل سلاح از کره شمالی را رد کرد. مقامات کره شمالی هم بارها منکر ارسال سلاح به روسیه شده اند.

کد خبر 6086892

دیگر خبرها

  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • 5 درس از مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • ادعای گروسی درباره فاصله ایران تا دستیابی به یک بمب اتمی | حمله به تاسیسات هسته‌ای امری، مطلقا، ممنوع است
  • فاکتور شکست‌های اسرائیل از جیب مردم آمریکا + فیلم
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا