Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی هندبال کشورمان در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن گرین‌هال شهر دمام مقابل کویت قرار گرفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به سود ایران خاتمه پیدا کرد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ تمام شد.

به این ترتیب با توجه به اینکه ۵ تیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی را کسب می‌کنند و ایران با این پیروزی صعودش به جمع ۴ تیم برتر را قطعی کرد، توانست به عنوان نخستین تیم جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای دومین بار است که هندبالیست‌های ایران راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند. تیم ملی هندبال ایران آخرین بار سال ۲۰۱۵ به مسابقات جهانی راه یافته بود.

تیم ملی کویت بعد از کره جنوبی، دومین تیم پرافتخار آسیا محسوب می‌شود. این تیم تاکنون ۴ بار به مقام قهرمانی و ۲ بار به عنوان نایب قهرمانی و ۴ بار هم به عنوان سوم قاره آسیا دست پیدا کرده است.

ملی پوشان هندبال کشورمان در چهار مسابقه قبلی خود موفق شدد از سد تیم‌های استرالیا، هند، عربستان و عراق گذشتند. شاگردان مانوئل فرناندز در آخرین بازی خود در مرحله دوم باید روز چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۳۰ مقابل بحرین قرار بگیرند.

کد خبر 652393 برچسب‌ها هندبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از کسب ۹ نشان رنگارنگ از مسابقات قهرمانی آسیا که شامل ۴ نشان طلا، ۳ نشان نقره و ۲ نشان برنز بود امروز به میهن بازگشت.
امین میرزازاده، محمد هادی ساروی، ناصر علیزاده و سعید اسماعیلی طلایی‌های ایران بودند، پویا دادمرز، رستمی و رسول گرمسیری نقره گرفتند و امیر رضا ده بزرگی و ایمان محمدی برنزی شدند. این شانزدهمین قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت