Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش عرضه به بازار، برنامه فروش فوق‌العاده سه محصول خود را از فردا سه شنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

به گزارش برنا، در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می‌شود. مشتریان نهایی در روز شنبه نهم بهمن ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. 

متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو پژو شنبه برنا فروش پژو پارس فروش ایران خودرو ثبت نام ایران خودرو فروش فوق العاده ايران خودرو پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه‌دار شد.

به گزارش ایسنا، بابک مومنی امروز در جلسه شناسنامه‌دار کردن باغات و ارتقاء محصول سالم اظهار کرد: صدور شناسنامه‌ واحدهای تولیدی و کد ارتقاء سلامت محصول یکی از ۵ برنامه و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه زیرپایه تولید و صادرات محصولات کشاورزی، شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی است، ادامه داد: شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی هم به تولید هم به فرآیند پس از تولید کمک می‌کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه سالانه ۲.۵ میلیون تن مرکبات در استان مازندران تولید می‌شود که حدود ۲ میلیون تن آن در بازه زمانی یک‌ماهه به بازار عرضه می‌شود، گفت: منافع باغداران با این نظام عرضه تامین نمی‌شود چراکه نظام بازار و عرضه محصول ناکارامد است.

این مسئول بیان کرد: اگر بتوانیم ۱۰ درصد مرکبات تولیدی استان را وارد فضای صادرات کنیم و ۲۵ درصد مرکبات تولیدی را با قیمت مناسب و مطلوب عرضه کنیم، ۱۰۰ درصد این محصول از این قیمت پیروی می‌کند.

مومنی اضافه کرد: تولید باید منظم باشد و نظام عرضه به گونه‌ای باشد که ۱۰ درصد مرکبات تولیدی استان معادل ۲۵۰ هزار تن صادر شود.

وی اظهار کرد: محصولی می‌تواند وارد چرخه صادرات شود که شناسنامه‌دار باشد و محصولات شناسنامه دار می تواند با قیمت مناسب عرضه شوند و منافع باغدار را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تولید محصولات کشاورزی جز با شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی امکانپذیر نخواهد بود، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای شناسنامه‌دار کردن محصولات مرکبات تا پایان فروردین تهیه و ابلاغ شود و برای محصول برنج هم این برنامه تهیه و تدوین شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: اجرای کشاورزی قراردادی و عرضه مناسب محصول از مسیر شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی می‌گذرد و بر این اساس می‌توان مشخص کرد چه میزان محصول با چه کیفیتی در کدام مزرعه یا باغ تولید و در چه زمانی عرضه می‌شود.

مومنی خاطرنشان کرد: کشاورزان مازندرانی باید هویت‌دار شوند و واحد تولیدی و محصولات تولیدی آن هم باید تعریف شده و شناسنامه‌دار باشد.

وی بیان کرد: سطح کل باغات استان ۱۵۶ هزار و ۵۱۰ هکتار است که تاکنون ۹ هزار و ۵۶۵ نفر به مساحت ۱۵ هزار و ۷۸۲ هکتار برای شناسنامه‌دار شدن باغات خود در سامانه ثبت‌نام کردند.

مومنی  با بیان اینکه ۸ هزار و ۲۴۵ مورد بازدید به مساحت ۱۲ هزار و ۸۷۱ هکتار  از این باغات انجام شد، گفت: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه‌دار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین
  • زمان آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی