Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:32:43 GMT

فجر یک - نساجی یک/ شاگردان الهامی از شکست گریختند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۷۰۹

فجر یک - نساجی یک/ شاگردان الهامی از شکست گریختند

دیدار دو تیم فجرسپاسی و نساجی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تقابل دو تیم فجرسپاسی و نساجی امروز(دوشنبه)‌ ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل اول نساجی در دقیقه ۲۱ به ثمر رسید. ارسال حسین مهربان و ضربه فرزان دانا در محوطه جریمه وارد دروازه علیرضا حقیقی شد تا فجری‌ها از حریف پیش بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات نساجی برای جبران گل خورده در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده به نتیجه رسید و شاهین طاهرخانی پس از ضربه سر و واکنش ایمان صادقی، توانست از روی ریباند گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا بازی با تساوی به پایان برسد.

طلایی پوشان شیرازی با این تساوی ۱۳ امتیازی شدند و در رده چهاردهم باقی ماندند و در مقابل شاگردان ساکت الهامی با ۲۱ امتیاز به رده نهم صعود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال فجر سپاسی تیم فوتبال نساجی قائم شهر استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل

مصاف دوستانه ماتادورها و سلسائو با وجود پرگل بودن، برنده نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دوستانه فوتبال، بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

برای اسپانیا در این بازی رودری در دقایق 12 و 87 (هر دو پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه 36 و برای برزیل رودریگو در دقیقه 40، اندریک در دقیقه 50 و لوکاس پاکتا در دقیقه 6+90 (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.

این دومین بازی بدون برد متوالی اسپانیایی‌ها در روزهای فیفای ماه مارس پس از شکست یک بر صفر مقابل کلمبیا بود. برزیلی‌ها اما بازی قبلی خود برابر انگلیس را با نتیجه یک بر صفر برده بودند.

پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی

 

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • قایدی بهرین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید