Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:19:43 GMT

حمله هواداران تاتنهام به ستاره چلسی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۷۷۲

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی در دربی دیشب لندن مورد حمله هواداران تاتنهام قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب با ارائه یک بازی برتر و در شرایطی که فرصت های خوبی را نیز از دست داد، با دو گل از سد رقیب همشهری خود تاتنهام گذشته و مانند جام اتحادیه، موفق به غلبه بر این تیم شد. اما این دیدار حواشی عجیبی به همراه داشته و در نهایت منجر به دستگیری دو نفر نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران تاتنهام در نیمه دوم دربی لندن در مقابل چلسی، یک فندک به سمت آنتونی رودیگر پرتاب کرده و البته خوش شانس بودند که موجب مصدومیت این مدافع آلمانی نشدند.

 

البته سابقه مشکلات آنتونی رودیگر با طرفداران اسپرز به گذشته باز می گردد و هواداران تاتنهام متهم به توهین نژادپرستانه به این بازیکن در سال 2019 نیز شده بودند. پلیس لندن بلافاصله بعد از اتمام بازی اعلام کرد دو هوادار به اتهام پرتاب فندک به سمت رودیگر دستگیر شده اند و تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد. در صورت اثبات جرم، احتمالا این دو نفر با محرومیتی طولانی مدت از ورود به استادیوم های فوتبال در انگلیس مواجه خواهند شد.

 

البته این مدافع 28 ساله و آلمانی دچار آسیب دیدگر جدی نشده، اما افزایش بی نظمی هواداران در لیگ برتر در ماه های اخیر روندی نگران کننده به خود گرفته است. چند روز قبل و در جریان پیروزی استون ویلا در استادیوم گودیسون پارک، یکی از هواداران یک بطری آب به سمت لوکاس دینیه، مدافع کناری اورتون پرتاب کرد.

 

 

 

آنتونی رودیگر چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونی رودیگر چلسی هواداران تاتنهام آنتونی رودیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!

رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که این شکست، باعث شده تا مقامات باشگاه درباره تداوم همکاری با این سرمربی در فصل بعد به تردید بیفتند و تصمیم‌گیری در این باره، در باشگاه به‌شدت پیچیده شده است. رسانه‌ها گفته‎اند که باشگاه هنوز نمی‌داند آیا باید برای فصل دوم هم با سرمربی سابق تاتنهام ادامه دهد و به همین‌خاطر به‌شدت به گزینه قطع همکاری با این سرمربی آرژانتینی فکر می‌کند. علاوه بر باشگاه، به‌نظر می‌رسد که هواداران هم ایمان خود را به این مربی و تیم او از دست داده‌اند؛ چه در استادیوم و چه در فضای مجازی، هواداران به اینکه تیم پوچتینو روحیه جنگندگی ندارد و در بازی‌های سخت و آسان‌ به‌راحتی شکست می‌خورد، اعتراض دارند.

آنها معتقدند که بخشی از دستاوردهای فعلی چلسی در بازی قبلی را هم مدیون کول پالمر هستند که این فصل در چند بازی به‌تنهایی بار تیم را به دوش کشیده. پالمر در 5بازی اخیر، 10گل زده است. برخی هواداران معتقدند او اثربخشی بیشتری از پوچتینو در تیم دارد و شکست سنگین در بازی آرسنال در غیاب این بازیکن را دلیلی بر درستی نظر خود می‌دانند. این شکست به‌صورت ویژه می‌تواند آینده پوچتینو و کادر او را در باشگاه به خطر بیندازد چون قبل از آن، عملا گزینه اصلی باشگاه بودند و حتی در برنامه‌ریزی اردوی پیش‌فصل در تابستان هم درگیر بودند.

کد خبر 847091 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی مربیان فوتبال جهان تیم چلسی

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود