Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان سرمشق قرار دادن زندگی حضرت فاطمه (س) را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان حائز اهمیت دانست.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو،  فرشید کی نیا معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س) به بانوان دانشگاه و خیرمقدم ویژه به حجت‌الاسلام حاج‌آقا سعادت فر، به بیان شخصیت یگانه آن بانوی صدیقه پرداخت و بر الگوپذیری زنان و دختران جامعه از اخلاق و رفتار ایشان در زندگی فردی و اجتماعی خود تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با تأکید بر بهنگام سازی فعالیت‌های فرهنگی در مقابل توطئه‌های دشمنان، اظهار کرد: با تشکیل اتاق‌های فکر و ایجاد بسترها و الگوهای مبتنی بر اصول جامعه اسلامی خواهیم توانست به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این راستا دست‌یابیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرمان روز زن تحصیلات تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

کد خبر 6080933

دیگر خبرها

  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد