Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@17:31:42 GMT

دستگیری ۵ سارق حرفه ای و کشف ۷ فقره سرقت در میانه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۱۹۰۳

دستگیری ۵ سارق حرفه ای و کشف ۷ فقره سرقت در میانه

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر گفت در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سلطانی با بیان اینکه ماموران پلیس شهرستان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی پلیسی ، ۵ سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر کردند، افزود؛ متهمان در بازجویی های انجام شده مجموعا به ۷ فقره سرقت شامل ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی ، ۲ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی ۱ فقره سرقت از خانه باغ و یک فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت اخبار حوادث سرقت فرمانده انتظامی شهرستان کشف سارق حرفه ای میانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت گلشیفته فراهانی بازار آزاد گلشیفته فراهانی عکس فریبا نادری بازیگر کنعانی زادگان اتوبوس فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت

ایسنا/زنجان  فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در نتیجه اجرای طرح زاجرت در تعطیلات نوروز از دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی ادامه داد: در این راستا در تعطیلات نوروز طرح زاجرات در سطح شهرستان زنجان به اجرا درآمد و در نتیجه آن ۲۸ سارق دستگیر شد.

مرسلی بیان‌ کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده از این ۲۸ نفر ۵۹ فقره انواع سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، افزود: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • کشف ۶ فقره سرقت باغات روستایی در همدان
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه