Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری محله –مریم باقرپور: «فاطمه تندگویان» مدیر عامل بنیاد نیکوکاری رایحه این مطلب را در جمعی مطرح می کند که همگی به نوعی از دهه ۶۰ حضور فعالی در این بنیاد داشته و از مادر۷۵ ساله و دخترش تا فرزند و خواهر شهید ژیان پناه، استاد دانشگاه و... در این سال ها با گرفتن مسئولیتی تلاش کرده اند که بنیاد خدماتش افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندگویان در این دورهمی خیران می گوید: «کاری خوب است که طلبکارانه نباشد و انتظار تشکر نداشته باشیم. در این جمع بانویی هست که از سال ۱۳۶۳ که می شناسمش در خانه اش مراسم داشت و حالا با گذشت سال همچنان حمایتش از نیازمندان ادامه دارد. یا بانویی که به همراه همسرش در تمامی مراحل فعالیت فرهنگی در مسجد «الله» همراهی مان کردند و نگذاشتند فشارهای کاری و کارشکنی ها ما را از هدفمان بازدارد. بانوی که با داشتن همسر بیمار و لزوم نگهداری از او همچنان رایحه را تنها نمی گذارد،  فرزند بانویی که با آموزش به ساکنان محله بیمه باعث شد تا برخی حتی مراحل بالای تحصیلی را طی کنند و... در واقع اگر رایحه ماندگار شده است به واسطه همین همدلی ها و اثرات مثبتی بوده که نیروهای داوطلب در طول این سال ها بدون چشمداشتی در آن مشارکت کرده اند.»

بنیاد نیکوکاری رایحه در شهرک اکباتان، کوی بیمه سوم قرار دارد  و از دهه ۶۰ با حضور ۴۰ نفر از بانوان داوطلب محله‌های کوی بیمه، شهرک اکباتان وشهرک آپادانا با مدیریت خواهر شهید تندگویان در غرب تهران آغاز به کار کرد و حالا گذشت سال ها فرزندان و حتی نوه های همان بانوان با این بنیاد همکاری دارند و هر یک به گونه ای مسئولیتی را به عهده گرفته اند که نتیجه اش با مشارکت خیران و حامیان تحت پوشش قرار دادن ۶۰۰ خانواده، ۱۴۲۰ دانش آموز و ۱۱۵ دانشجو در استان تهران و مناطق محروم جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد شهرستان سوق، کردستان شهرستان بیجار، سیستان و بلوچستان، لرستان، آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، خوزستان و هرمزگان است.

کد خبر 652135 برچسب‌ها ساخت و ساز نیکوکاری منطقه ۵ خیریه زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ساخت و ساز نیکوکاری منطقه ۵ خیریه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود. مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه