Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین فرهنگی روز دوشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در جلسات ماه گذشته، تصمیمات لازم در مورد وضعیت فعلی و آینده تیم‌های فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی تبریز اتخاذ شده است، اظهار داشت: در این جلسات در مورد وضعیت حال حاضر تراکتور که در مالکیت آقای زنوزی است، تصمیم بر این شد که مالکیت وی ادامه داشته باشد و منابع مالی برای بازکردن پنجره نقل و انتقالات و همچنین تقویت تیم اختصاص یابد که این منابع تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد آینده این تیم‌ها و نحوه واگذاری آنها نیز گفت: با توجه به اینکه فرآیند انتقال این ۲ باشگاه فرهنگی - ورزشی، زمان بر است از این رو این کار در بین دو فصل انجام خواهد شد و مالکیت فعلی نیز اقدامات مربوط به این امر را انجام می‌دهد.

فرهنگی به جلسه امروز نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس در وزارت صمت اشاره کرد و گفت: در این جلسه در مورد شکل گیری شرکت مستقل مس آذربایجان بحث و تبادل نظر می‌شود که در صورت نهایی شدن، هم موضوع انتقال و هم بحث حمایت از تیم‌ها به طور ریشه‌ای حل می‌شود و دیگر کاری به شرکت ملی مس نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ هیأت اجرایی برای نقل و انتقال و استقلال شرکت مس آذربایجان و مدیریت شرایط فعلی فعال هستند و بیش از همه استاندار آذربایجان شرقی در جریان امور قرار دارد و پیگیر موضوع است.

فرهنگی به اولویت‌های هیأت اجرایی مدیریت شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: باز کردن پنجره و انجام تعهدات قبلی و نیم فصل دوم تیم‌های تراکتور و ماشین سازی، از مهم‌ترین اولویت‌های این هیأت است و طبق گفته استاندار آذربایجان شرقی، منابع مالی دیروز در اختیار استان قرار گرفته و باز شدن پنجره تیم و جذب بازیکنان جدید ظرف همین ماه انجام خواهد شد.

وی به بازی دیروز تراکتور و گل گهر اشاره کرد و گفت: این بازی نشان داد که آرامش بر تیم حاکم شده و باید تلاش کنیم این آرامش تقویت شود.

فرهنگی همچنین به موضوعات و اخبار مطرح شده در مورد تغییر اسم و رقم نقل و انتقال تراکتور در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در جلسات برگزار شده چنین مواردی مطرح نشده و با توجه به اینکه شرکت ملی مس تابع دولت است، از این رو دولتمردان سطح بالا، در این مورد توافق کرده‌اند.

کد خبر 5407787

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال ایران بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف و یخبندان برف روبی آمار کرونا سیل کرمان اردبیل عکس استانها امداد رسانی اشاره کرد و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه، پناه مردم و مستضعفان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸، گفت: این نهاد انقلابی در طول حیات خود دژ مستحکم و پناه مردم و مستضعفان است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، افزود: سپاه پاسداران به منظور حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ با دستور امام به سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی گسترش یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۶۹ با فرمان رهبر معظم انقلاب، ۲ نیروی قدس و سازمان بسیج به این نهاد انقلابی اضافه شد، اظهار کرد: سپاه از مردم و برای مردم است و همه این نهاد انقلابی را دژ و پناه خود می‌دانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی با تبریک روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشکسوتان، رزمندگان، فرماندهان و کارکنان این نهاد انقلابی و بسیجیان گفت: سپاه پاسداران امروز فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی در اختیار دارد.

آل هاشم، بر تقویت و حمایت از این نهاد انقلابی و نیرو‌های مسلح به عنوان عناصر اقتدار کشور، تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد از اولویت‌های برنامه ریزی شورای فرهنگ عمومی استان است.

محمدحسین بلاغی، افزود: ابعاد فرهنگی منشور سال و نقش اصلی فرهنگ در جهش تولید شامل اصلاح فرهنگ اقتصادی، توسعه اقتصاد فرهنگ بنیان، تحقق مشارکت اجتماعی و پیوست فرهنگی اجتماعی جهش تولید است.

وی با بیان اینکه مقوله اصلاح فرهنگ اقتصادی، رکن اول این منشور است، اظهار کرد: فرهنگ اقتصادی به بینش‌ها، نگرش‌ها، ارزش‌ها، ترجیحات و الگوی رفتار اقتصادی افراد جامعه اشاره می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی رکن دوم این منشور را توسعه اقتصاد فرهنگ بنیان اعلام کرد و گفت: صنایع فرهنگی و خلاق در دنیای کنونی یکی از پیشران‌های اصلی اقتصاد و تولید محسوب می‌شود و در این راستا برنامه اختصاصی مفصلی در قرارگاه صنایع فرهنگی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور تدوین شده است.

بلاغی، با اشاره به الزامات تحقق مشارکت اجتماعی به عنوان رکن سوم این منشور، ادامه داد: امید اجتماعی، انسجام اجتماعی و وحدت ملی، سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از ملزومات این مقوله از دیدگاه رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه پیوست فرهنگی اجتماعی جهش تولید رکن چهارم این منشور است، یادآور شد: این رکن شامل عدالت فرهنگی، امنیت فرهنگی، زیست بوم گرایی و هویت فرهنگی است.

دیگر خبرها

  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • ممنوعیت نقل‌وانتقال تمامی امتیاز‌های نهضت ملی مسکن ابلاغ شد
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی