Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش به ماجرای ورود دخترهایی که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارند، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سجادی در مورد حضور برخی دخترهای اینفلوئنسر با حجاب و آرایش خاص، به وزارت ورزش جهت ترویج ازدواج گفت: وزارت ورزش در این مورد دعوتی انجام نداده بود. موسسه مذکور درخواست داشت که جلسه آنها در ساختمان وزارت ورزش انجام شود و در آن برنامه ریزی ساختمان جوانان انتخاب شد و من هم پس از آن برخی عکس‌ها را دیدم که ربطی به آن جلسه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در آن موقع در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس بودم. کل جریان نشست را به من گزارش دادند که در مورد امور خیریه و ازدواج و اتفاقات خیر و مبارکی بوده که در آن جلسه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: از وزارت ورزش درخواست شد طبقه‌ای در ساختمان وزارت را برای برگزاری جلسه استفاده کنند. اتفاقا نماینده معاونت جوانان ما خواسته حدود 20 دقیقه در این جلسه حضور داشته باشد تا عرض خیر مقدم و احترام داشته باشد. ماهیت فلسفه جلسه و تصمیماتی که گرفته شده مشکلی نداشته است. حال اینکه عده‌ای پس از پایان جلسه در خیابان یا ماشین خود عکس‌هایی گرفتند ربطی به وزارت ورزش ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون حمید سجادی اینستاگرام اینفلوئنسر ازدواج مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!